Vil ikke ha mat:(

*IdaMor*

Elsker forumet
Idag er 3 dag med høy feber hos lillebror :/ (vært hos legen, de fant ikke noe galt)
å idag har han ikke ville hatt mat. Han fikk mat i går kl 22, så fikk jeg i han bittelitt mat kl 14 idag. Men ingenting utenom... Han vil heller ike ha vamn... Bærre spytter ut. Og det jeg får ned gulper han opp...
Hvor lenge kan han gå uten mat?
Er så dritt lei sykdom! :( når den ene blir frisk, blir den andre syk :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

De små skal vel ikke gå uten mat/melk så lenge før de blir dehydrert. Har han våte bleier? Om ikke så synt jeg du skal ringe legen igjen.
God bedring:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

De små skal vel ikke gå uten mat/melk så lenge før de blir dehydrert. Har han våte bleier? Om ikke så synt jeg du skal ringe legen igjen.
God bedring:)

De er ikke så våte som de hr brukt å være... Men smtidig så er han dårlig i magen så det renner bare gjennom han :/ blir bekymret jeg. Å kvier meg for og ringe legevakt. Da de er lite hyggelige å prate med :/

De er ikke så våte som de hr brukt å være... Men smtidig så er han dårlig i magen så det renner bare gjennom han :/ blir bekymret jeg. Å kvier meg for og ringe legevakt. Da de er lite hyggelige å prate med :/

De er der for å hjelpe, så du må ikke k i deg for det. Jeg har fått beskjed fra de at det er bedre å ringe en gang for mye;) er jo ikke sikkert du må inn, men det hjelper ofte å snakke med de:)

Sniker fra februar 2013. Jeg hadde også ringt, skal vel ikke vente for lenge med små barn, bedre en gang for mye enn en gang for lite.:) lykke til:)

Back
Topp