Vil ikke drikke vann....

Inguciitis

Flørter med forumet
... og alt annet også! Har prøvd nesten alle tipe tutekopper, vanlig kopp også...... han bare tror at det er en lek. Han har fått smakt vann, babyjuice, litt saft, men ikke noe som han liker bare pupp!
Trenger noe råd!

Hmmm, vet ikke om det er noe godt tips men jeg har i allefall alltid en flaske/tutekopp med vann tilgjengelig til lillemann overalt hvor han er. Spesielt når han leker på gulvet, da plukker han den opp, utforsker den, tygger litt på den å vips drikker av den :-) Nå driker han ca 140-160 ml vann hver dag :-) Når han spiser mat har han alltid den tutekoppen tilgjengelig, men jeg gir også av vanlig kopp til han i tillegg så jeg vet han får "slukket tørsten" når han spiser. Noen annet råd har ikke jeg :-)

Gir du vann som er kroppstemperatur eller kaldt? Noen liker ikke at det er kaldt, mens noen liker best kaldt... Min drikker vann hele dagen, og vil nesten heller ha det enn pupp nå.... Tror han begynte med klorvann på babysvømminga før vanlig vann *kremt* ;-)

Takk for svar! Prøver å sette tutekopp i nærheten av han, men er ikke så flink til å sette den i nærheten da han leker - skal prøve det!
Har prøvd romtemperert vann, kalt vann osv. men han liker det ikke likvel!
Gir han vann av vanlig kopp også.... få vi bare PRØVE, PRØVE OG PRØVE!

Er ikke stor begeistring her heller, hehe. Det har hvertfall hjulpet litt å gi av plastkopp uten tut, det synes min er gøy og gi litt ofte. 

Back
Topp