Vil ikke amme fra ene puppen..

Sola

Betatt av forumet
Jenta mi er 4.5 mnd. Hun har alltid vært litt vanskelig med amming, men vi har fått det til allikevel. Men de siste par dagene nekter hun å spise fra det v. brystet.. Men hun spiser fra det på natten..
Noen med gode råd, eller mulige forklaringer?
Det begynner å bli vel slitsomt å fortsette med denne anmingen..

Kan det være at hun har noe låsning i nakken slik at det er litt ubehagelig å amme? Ligger du og ammer på natten?

Jeg tenkte på det med låsning, men skjønner ikke da hvorfor det har begynt nå.. Jeg sitter i senga og ammer påsamme måte som jeg gjør på dagtid, så derfor skjønner jeg ikke hvorfor hun tar puppen på natten men ikke på dagen..

Kanskje hun er mer avslappet på natten? Tenkte litt på det med låsning siden du skrev at ammingen alltid har vært litt vanskelig. Tror helsestasjonen kan anbefale en manuellteraput som gratis kan sjekke for låsninger.

Sønen min ville ikkje heller ta v brøst. Me var hos en manuelt terapeut visst seg vara En låsning i nakken, efter noen behandlinger var det mye bedre. Du kan selv Ringa en manuel terapeut å bestilla en time. De kostar ikkje noet, Lycka till

Lykke til. Håper du finner ut av det. :)

Tenker også låsninger. De kan vise seg når de blir eldre også, for når de vokser så vil automatisk liggemåten under amming endres noe.
Absolutt verdt en sjekk.

Ofte har de favorittpupp eller favorittside å ligge på når de har låsning.

Back
Topp