Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ble nok ikke det XD tror du ikke TR dukket opp rett etter jeg laget dette innlegget daVil også! Håper det blir April på deg i første omgang!
Om ikke det har klaffet denne PP så håper jeg på å komme hit xD
Håpet svinner ikke bort her
Ja tenk vi har kommet til mai ønske fra februar ønske xDSkal se vi blir maimammaer,du og jeg Istedet for februarmammaer som vi trodde
Da krysser vi fingerne for at han blir med på leken snartDrømmer om denne mnd selv. Nå er vi jo ikke prøvere, så blir vel med drømmen om han ikke blir med Så babysyk
Termin min vil da bli 18.mai. Lov drømme
Ønsker dere alle masse lykke til og at dere kommer inn hit
Ja tenk vi har kommet til mai ønske fra februar ønske xD
Ja der har vi det fullstendig misforstått hahaDu vet,vi bomma i tankegangen.... Vi trodde vi skulle bli gravide i mai,men vi skal jo ha termin i mai
Haha eg Va gravid, men mistet den me termin i februar .. Nå vil eg ha termin i mai lykke til til oss alle 3 ...Ja der har vi det fullstendig misforstått haha
Haha eg Va gravid, men mistet den me termin i februar .. Nå vil eg ha termin i mai lykke til til oss alle 3 ...
Uff det var trist ja lykke til for oss alle sammenHaha eg Va gravid, men mistet den me termin i februar .. Nå vil eg ha termin i mai lykke til til oss alle 3 ...