Vil hilse skikkelig på dere!

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
God dag flotte damer! I går var det endelig min tur til å runde 12 uker! :-D jeg har roet meg etr par hakk og prøver å nyte tilværelsen! Bakterien i magen, er nå blitt omdøpt til gullet i magen(etter som den værste kvalmen er borte) :-p jeg kan begynne med å si at jeg er student og 20 år! Min kjære er 22! Dette mirakelet var langt fra planlagt da jeg gikk på p piller. Og jeg er ikke en av dem som glemmer en pille :-p men en spire ble det lilevel, heldigvis! Nå er formen meget god! Men har vært noen tøffe uker der jeg har måttet springe på toalettet å kaste opp mellom forelesningene :-p Så, det var litt om meg! Hvordan går der med dere jenter? :-)

hei på deg! 

Gratulerer så mye med 12 uker! Godt å høre at den verste kvalmen er borte, det roer seg nok bare mer og mer fremover nå 

Dere har en flott tid i vente, det er bare å glede seg <3

Går bare bra med meg, fin i formen!  Er 22 år gammel og har ei jente som blir 2 år i februar <3  Er student selv, men på deltid! Så jeg jobber i tillegg! Blir spennende å se hvordan det går med siste året siden jeg ikke skal ta permisjon fra skolen... Gikk greit da storesøster kom så håper jeg klarer meg gjennom året 

Hei hei og velkommen hit :) 

Gratulerer med 12 fullgåtte uker :) Herlig å være over den kneika :) Godt at formen begynner å bli bedre :) 
Jeg er 24 år og har ei jente som blir 2 i februar jeg også(som tananka) 
Jobber egentlig 100% men er 50% sykemeldt nå pga hypermesis gravidium (begynner nå å bli bedre så ser lyset i tunnellen :) Ellers bruker jeg førjulstiden til å pynte, rydde og kose meg med lille snupp :) 

Hva studerer du da? :) 

Hei hei og gratulerer med 12 uker :)

Jeg er 24 år og deltidsstudent. Jobber 40-50%:) Har ingen barn fra før av, sett bort ifra vår lille hund! Gleder meg enorm til babyen melder sin ankomst i slutten av juni, er 13 uker på vei til Fredag.. Tiden begynner å gå litt saktere...

Tenker å ta permiasjon fra studiet.