Vil hilse skikkelig på dere!

enda.en.skatt

Elsker forumet
*MIA*
God dag flotte damer! I går var det endelig min tur til å runde 12 uker! :-D jeg har roet meg etr par hakk og prøver å nyte tilværelsen! Bakterien i magen, er nå blitt omdøpt til gullet i magen(etter som den værste kvalmen er borte) :-p jeg kan begynne med å si at jeg er student og 20 år! Min kjære er 22! Dette mirakelet var langt fra planlagt da jeg gikk på p piller. Og jeg er ikke en av dem som glemmer en pille :-p men en spire ble det lilevel, heldigvis! Nå er formen meget god! Men har vært noen tøffe uker der jeg har måttet springe på toalettet å kaste opp mellom forelesningene :-p Så, det var litt om meg! Hvordan går der med dere jenter? :-)

hei på deg! 

Gratulerer så mye med 12 uker! Godt å høre at den verste kvalmen er borte, det roer seg nok bare mer og mer fremover nå 

Dere har en flott tid i vente, det er bare å glede seg <3

Går bare bra med meg, fin i formen!  Er 22 år gammel og har ei jente som blir 2 år i februar <3  Er student selv, men på deltid! Så jeg jobber i tillegg! Blir spennende å se hvordan det går med siste året siden jeg ikke skal ta permisjon fra skolen... Gikk greit da storesøster kom så håper jeg klarer meg gjennom året 

Hei hei og velkommen hit :) 

Gratulerer med 12 fullgåtte uker :) Herlig å være over den kneika :) Godt at formen begynner å bli bedre :) 
Jeg er 24 år og har ei jente som blir 2 i februar jeg også(som tananka) 
Jobber egentlig 100% men er 50% sykemeldt nå pga hypermesis gravidium (begynner nå å bli bedre så ser lyset i tunnellen :) Ellers bruker jeg førjulstiden til å pynte, rydde og kose meg med lille snupp :) 

Hva studerer du da? :) 

Hei hei og gratulerer med 12 uker :)

Jeg er 24 år og deltidsstudent. Jobber 40-50%:) Har ingen barn fra før av, sett bort ifra vår lille hund! Gleder meg enorm til babyen melder sin ankomst i slutten av juni, er 13 uker på vei til Fredag.. Tiden begynner å gå litt saktere...

Tenker å ta permiasjon fra studiet. 

Hei og grattis med 12 uker =)

Jeg er 22 mens min kjære er 26.. Vi har 2 katter som jeg behandler som barna mine ( Veldig overbeskyttende med de) Kommer fra Akershus øst siden, like ved lillestrøm.. Jobber som vikar hos et varefremmingsfirma.. 
Jeg er 15+1 nå, jeg og min kjære gleder oss veldig til den lille kommer =) Skal til Tenerife i januar, så kanskje det blir litt babyhandling =)
Skal på ordinær UL 10 Januar..

Hyggelig og bli litt mer kjent med deg =)

Hei på deg! emoticon
Og gratulerer så mye!!
Godt å komme over den 12 ukers kneika!;) Og herlig at formen er bedre!! Da går det ann å nyte svangerskapet litt mer=)

Jeg er 24 år og har en sønn på 3,5 år fra før, vi syntes det var på tide at han skulle få bli storebror snart, så heldigvis satt spira! Nå går vi bare å gleder oss til å fortelle han det (det blir sikker på lillejulaften, siden vi skal fortelle det til resten av familiene våre på julaften).

Gratulerer med 12 uker :D Så bra at formen er på bedringens vei :) Jeg skjønner virkelig ikke hvordan dere klarer å fungere i hverdagen samtidig som spyingen er der. Selv har jeg vært veldig heldig med tanke på symptomer, men hadde en runde med omgangssyken nylig. Da fikk jeg stor respekt for dere som har slitt med kvalme!! 

Jeg er også student, 75%, 25 år, bosatt i Trondheim. Jobber 35% fast og tar tilkallingsvakter på skoler. Tenker å fortsette med studiene til neste år. Dette blir vår første skatt <3 Gleder meg noe helt enormt! 

Gratulerer så masse med spiren, og med å ha rundet de 12 ukene!!

Velkommen til oss

Gratulerer så mye med 12 uker! Er utrolig deilig å komme over den kneika :) Og så bra at formen begynner å bli bedre. Da er det bare å slappe av og nye graviditeten i tiden fremover.

Jeg er 29 år (føler meg jo eldgammel sammenlignet med alle dere andre som har skrevet her) og har en gutt som blir 2 år på nyåret. Og nå venter vi tvillinger i juni. Er sykmeldt på 9. uke, og knasker kvalmestillende, men merker at det går bedre og bedre heldigvis :) Ellers synes jeg jula kommer alt for fort i år, så blir spennende å se om huset blir vasket og gavene kjøpt inn i tide :)

Gratulerer med 12 uker! :D Er så deilig å komme over den kneiken!!

Jeg er 19 år gammel, og er sammen med samboeren min på 24. Vi har en sønn sammen som nærmer seg 1,5 år med stormskritt :) Bor i Bergen, og er student :)

Hei, og gratulerer med 12 uker!:) Herlig følelse<3

Jeg er 26 år og bor i Østfold sammen med samboeren min på 34. Jobber som sykepleier. Vi venter vårt første barn i juni, 12+3 i dag:) Har vært mye kvalm i flere uker nå, men det begynner heldigvis å hjelpe..Lykke til videre!

Jeg er 25, barnefaren er 23. Er 13+3 idag og har vel et vidundersvangerskap så langt med null plager, null symptomer, ingen kvalme, ingen cravings, ingen vondter. Jeg ville satt pris på noe svangerskapsrelatert ubehag så jeg visste at det var noe som levde inni der...

Akkurat nå er jeg "mellom butikker". Jeg er ikke uten jobb, men butikken jeg jobbet i er nedlagt, så den har vi pakket sammen, varer hyller og søppel, og nå holder jeg egentlig på i en annen butikk som også er blitt lagt ned, men jeg hadde et stygt magevirus 11+6 som førte til at jeg ikke fikk i meg mat eller væske, og da ble jeg tvunget til å være hjemme i tre dager. Så da jeg var 12+4 fikk jeg den sykeste forkjølelsen jeg har hatt, med halsbetennelse og hoste og tett skalle og hele pakken. Var på jobb fire dager (helg imellom) før jeg måtte kapitulere og bosette meg på sofaen :p

Til nyttår begynner jeg i min "vanlige" jobb igjen i en ny butikk med samme sjef som før, hvor jeg vil være NK og lære opp en til å være meg når jeg går ut i permisjon :)

Jeg er jo dritgammal ser jeg! ;) Jeg er 31, samboer er 36. Vi har en gutt som blir 3 i april. Virkelig på tide å bli storebror. Han får vite det etter ordinær ul 10.januar. Jeg slet også mye med kvalme, men jobbet likevel. Heldigvis bare 60% (sliter med bekkenet etter forrige svangerskap..). Nå er formen min bra igjen. Velkommen til oss, og bra at formen din er bedre! :)

Jeg er 24 år og har en sønn på 2. Er student, og ser fram til permisjonsåret med lillebabyen Forloveden er 25 år, han er ferdigutdannet og jobber.

Jeg er en jente på 24 ( min samboer blir 26 i jannuar). Venter vår første lille gull i slutten av juni  :) Og vi så taknemmelig og gleder oss masse :)
Jobber til vanlig 100% som sykepleier. Har til nå vært 100 % sykemeld pga ekstrem kvalme. Begynner heldigvis å bedre seg nå, så skal prøve med på å gå 50 % fom neste uke.

Var på ultralyd i uke 13+1. Fikk vite at vi venter en liten gutt :) Så spennende !

Gleder meg for hver dag som går <3 <3 <3

Gratulerer så mye med vell overstått 12 uker...:) Så herlig!Og velkommen hit....

ingen legger vell merke til at jeg ikke kommenterer alder vell

hilsen sikkert eldst faktisk....

Går sykepleien! Klarer forhåpentligvis å fullføre første året, før det blir ett år i permisjon :)

Godt du er delvis sykemeldt så får du tid til å ta vare på deg selv! Vanskelig det i disse julestrider :-P

Alder er ingen hindring :-D Det jeg har fortalt meg selv nå når jeg venter barn og bare er 20 selv. Synes selv det er litt i yngste laget!

Godt med alders sprik så kan vi dele erfaringer og ide'r  med hverandre :-)

Hørtes ikke ut som bare bare det.
Men gratulerer med spiren og velkommen hit :)

Back
Topp