Vil hilse på :-)

Myshelle

Elsker forumet
Har snoket her inne en god stund nå , og vil bare hilse på. Jente på 26 år fra Oslo, bor med min forlovede. Har en dødfødsel bak meg i uke 24 så er klart bekymret. Men prøver å roe meg og ikke ta sorgene på forskudd. Hatt en liten blødning ved IKM,ingen smerter. Men g-testene mine ble stadig sterkere så det ser veldig lovende ut. Veldig sterke og positive tester i dag.  Håper spiren holder seg fast frem til mars 2013 :-)

Hei og velkommen til oss :)
Gratulera so mykje med spiren! So trist å høyra at du ha ein sånn bakgrunn.. :( Ska kryssa fingrane for at da enda godt denna gangen :)

velkommen til oss! veldig trist at du har måttet gå gjennom noe sånnt! det må være grusomt :(

PS. jeg kjenner deg!! :P og jeg ble veldig glad nå!!!! jeg har tenkt SÅ masse på deg!!!

MaRs13 skrev:
Gratulera so mykje med spiren! So trist å høyra at du ha ein sånn bakgrunn.. :( Ska kryssa fingrane for at da enda godt denna gangen :)

Signerer denne!

Gratulerer så mye med ny spire, og velkommen hit til oss. Klarer ikke å se for meg hvordan det er å gjennomgå noe slikt, men krysser fingrer og tær for at det skal ende godt denne gangen.

Aug10+Mars13 skrev:
Gratulerer så mye med ny spire, og velkommen hit til oss. Klarer ikke å se for meg hvordan det er å gjennomgå noe slikt, men krysser fingrer og tær for at det skal ende godt denne gangen.

Tusen takk, liker å ha kommet hit :-)
Nei har vært en helt forferdelig tid, det meste har satt i gang tårene.

TulleHøna skrev:
velkommen til oss! veldig trist at du har måttet gå gjennom noe sånnt! det må være grusomt :(

Takk :-) jeg er redd og glad på en gang egentlig.

MaRs13 skrev:

Tusen takk for det, det var snilt av deg :-)

Velkommen til oss :)) Huff, så forferdelig. Vi har hatt flere dødfødsler i familien, så jeg har jo sett på nært hold hvordan slektninger har taklet det. Unner ingen den smerten! Håper av hele mitt hjerte du får en frisk og fin marsbaby :)

Gratulerer med spira, og velkommen hit :) må være forferdelig å ha den opplevelsen du har fra tidligere, håper du får et problemfritt svangerskap denne gangen:) ha en fin dag:)

monjen skrev:
Velkommen til oss :)) Huff, så forferdelig. Vi har hatt flere dødfødsler i familien, så jeg har jo sett på nært hold hvordan slektninger har taklet det. Unner ingen den smerten! Håper av hele mitt hjerte du får en frisk og fin marsbaby :)

Tusen takk, det setter jeg stor pris på :-)
Er helt forferdelig og uvirkelig hele den situasjonen man havner oppi, man tror jo adri t noe sånt skjer med en selv.. Og sorgen over den døde jenta mi blir jeg nok aldri kvitt, men har fått et godt plaster på såret nå om jeg kan si det sånn. Selv om jeg er fryktelig redd.

Sylvia80 skrev:
Velkommen inn hit og gratulerer med graviditeten! :)
Skjønner godt du er bekymret.. ikke godt å ha opplevd å miste babyen sin.. Håper det går bedre for dere denne gangen! <3

Tusen takk, håper jeg blir her frem til mars :)

niandi skrev:
Gratulerer med spira, og velkommen hit :) må være forferdelig å ha den opplevelsen du har fra tidligere, håper du får et problemfritt svangerskap denne gangen:) ha en fin dag:)

Takk så mye :-) Når håper jeg at jeg får holde meg her helt ut til fødsel :-)

Gratulerer så masse med en ny spire! :) Så trist at du har mistet tidligere, det må være utrolig tungt å måtte gå gjennom noe sånt.Vi får velge å tro at det går bra denne gangen, men skjønner godt at du er bekymret med tanke på hva du har opplevd. Kjenner folk som har mistet, men fått velskapte babyer ved neste svangerskap. Krysser ihvertfall fingrene for deg :)

Minismurfen skrev:
Gratulerer så masse med en ny spire! :) Så trist at du har mistet tidligere, det må være utrolig tungt å måtte gå gjennom noe sånt.Vi får velge å tro at det går bra denne gangen, men skjønner godt at du er bekymret med tanke på hva du har opplevd. Kjenner folk som har mistet, men fått velskapte babyer ved neste svangerskap. Krysser ihvertfall fingrene for deg :)

Tusen takk, setter stor pris på alle kryssede fingre :-) Utrolig uvirkelig å miste såpass sent, en sorg som alltid vil sitte der.

Back
Topp