Vil ha...

lotti__s

Forelsket i forumet
:love7åååå sygler etter denne!!

Vedlegg

• 1353427-7-1356385909825.jpg
    1353427-7-1356385909825.jpg
    60,6 KB · Visninger: 83
Jaaa! Den er så fin! Men dyr :(

Sent from my iPhone using BV Forum

ja.... kjempe dyr... 3000kr tror eg;( men håpe svigermor vil lage en :)

Åååh, de er NYDELIGE!! Hadde bestemt meg for en slik pose, men nå ser det jo ut som vi får to babyer, så da tror jeg det blir en annen litt rimeligere :)

De er nydelige! Men for en pris! Men hva ligger sånne poser egentlig på?

Oi såpass dyre ja.. Da kan jeg glemme det siden vi må ha to :)

De er virkelih helt NYDELIGE, men 3000 kr er mye synes jeg. Hadde jeg hatt overfld av penger hadde jeg nok kjøpt, men nå må jeg nok ta til takke med en mindre dyr. Så lurer jeg på om noen vet hvordan de praktisk fungerer i sportsvogn (er jo ikke hull til seler, og lurer på om det blir styr med andre seler), og hvor lenge den kan brukes? (ser feks at frumæla "mer enn bare ord" som hadde den når minste var baby har tatt på en annen vinterpose nå, men kan jo være hun skal bytte på)

De er nydelige! Men for en pris! Men hva ligger sånne poser egentlig på?

Mange koster rundt 2000, men etter vinteren (og rett som det er ellers) kommer disse på tilbud og da kan det bli en del kroner spart :)

Denne sikler jeg også etter, men prisen er litt stiv synes jeg. Meeen jeg har en mamma som er en gud med håndarbeid, så tror hun kan lage en ganske lik en til meg :)

Tenkte også på om jeg skulle prøve å lage en selv. Er jo "bare" å strikke det utenpå og sy en dyne inni? :P

Vi har Voksi urban. Kjempevarm og god pose med ull i bunnen og dun i overdelen. Fotforlenger er det også, så to og ett halvt-åringen har enda god plass i den. Eneste minuset er at den er litt åpen rundt hodet. Men når de er pittesmå, så ligger de jo godt beskytta nedi vogna, og ett tynt ullpledd funker fint rundt for å gjøre det lunere. Tror vi kjøpte vår på tilbud til 1399,- Den er på tilbud innimellom.

Den er jo helt nydelig da! Men vi har Voksi classic som vi kjøpte til storejenta, så det blir vel den som blir brukt nå også. har også en skinnpose som er veldig god og varm:)

Back
Topp