VIL HA

Pamuk Elo

Blir kjent med forumet
Sånn fin side med bilder og sånn. KAN NOEN HJELPE MEG?  

Ikke data nerd akurrat. [8|] Har  masse fine bilder vil dere skal se av lille gullet.[:D]

har fått noen til fikse for meg jeg også, så har desverre ikke peiling... men hjelper deg å dytte[:)]

Hjelper med å dytte,har lyst på noe j å,en sånn Tichets med hvor gammel barne er F.eks. Har ikke peiling på sånn j heller

Dytter her jeg da! Håper du får hjelp...

Tenker du på ha bildet i signaturen din eller ticker? Kan hjelpe deg med begge deler jeg hvis du vil?

ORIGINAL: finner ikke på noe

ORIGINAL: Jessi06

Hjelper med å dytte,har lyst på noe j å,en sånn Tichets med hvor gammel barne er F.eks. Har ikke peiling på sånn j heller

Ticker kan du ihvertfall finne bla på lafemmebonita.com eller snugglepie.com Du kan også trykke på tickern til noen du syns har en fin, da kommer du til nettsiden(nettsiden står somregel under den og viss det ikke funker å trykke)

Bilder tror jeg du kan fikse på imagesack.us jeg fiksa ihvertfall det lille ul bildet mitt der (men klarte ikke å få det større[:@])

Prøv denne koden

www.lilypie.com ..er også ett sted der dere kan få sånn ticker med navn.. det er der jeg har min fra[;)]
opplasting a bilder.....

gå inn på http://load.imageshack.us/

• laster opp filen v å fylle inn øverst.(bla igjennom)
  • trykker på hvilken størrelse du vil ha (320x240 eller 640x480)
  • trykk host it
  • etter en stund kommer bildet, da klikker du på det (det blir større)
  • nå høyreklikker du på bildet og trykker kopier
  • høyreklikk så i det lille vinduet (som vi skriver innlegg i) og lim inn......

var iallefall dette jeg fikk[;)]
håper dere finner ut av det[:)]

Har vært inne å prøvd nå men j finner ikke født der,vil ha sånn tekst d har under din,når hun er født.Er helt data nerd j.he he

Nå har j fått til alt bortsett fra å få limt det inn på signaturen min,det går jo ikke....[8|]

Back
Topp