vil ha tyyydelig positiv test - NÅ!

Gravidmamma2014

Elsker forumet
Har drevet å testet meg nesten hele uka for å få et klart svar på om jeg faktisk er gravid... er nå 1 dag over forventet mens - og jeg vet nesten på klokka når tanta pleier å komme... i tillegg til alle andre symptomer jeg har vært borti i det siste så skulle man tro at jeg skulle hatt en test som var veeeldig positiv... men har bare fått en skyggestrek de siste tre dagene - i dag var den nok litt tydeligere enn tidligere, men fortsatt svak - selv på morgenurin... sist fikk jeg tydelig positiv test på ettermiddagsurin 2 dager før ikm...

men i dag har jeg kjøpt en cb digital som jeg skal ta på mandags morgen... DA må jeg iallefall få tydelig svar på det jeg vil vite...tør ikke teste igjen imorgen - for blir litt skuffet når testen ikke er så veldig tydelig...

Såå spennende! Jeg hadde aldri klart å vente. Er det den digitale som det står gravid ..ikke gravid på? I tilfelle vil den ikke vise svakt, men slå ut på gravid ( slik jeg tror du er ;)) .. Lykke til med Teddy gen mandag ...vist du holder ut så lenge;) hehehe

Klarte ikke vente til i dag - testet i går kveld og fikk "Gravid"! ENDELIG!

Men så ble jeg lei meg, vet ikke helt hvorfor - hormoner har nok mye med saken å gjøre - syntes plutselig det var veldig trist at lillesnuppa skal bli storesøster... men det er jo bare flott!! 

Det var jo det jeg sa jo ;) GRATULERER sååå masse :D

tusen takk!! Er både i himmelen, og rimelig stressed-out... er ikke alltid like klar for tanken om at snuppa skal bli storesøster... 

Gratulerer med spire!
Jeg synes også det er skremmende, vemodig, vakkert og litt trist at gutten min skal bli storebror - hvis det er noen trøst.. og han er 3 år og 4 mnd innen den tid

Jeg vet akkurat hvordan dere har det. Jeg hadde det veeeldig med nr 2. Følte at jeg sviktet lillemor for at hun skulle bli storesøster og ikke fikk være enebarn lengre. Men nå ser jeg hvor inderlig godt de har av hverandre. De er som skjorta og ræva ! haha

Og... Gratulerer så masse med spire i magen :D

Gratulerer med spiren:-)

Back
Topp