vil ha sommer!!!!!!!!!!!!

sol-stråle

Elsker forumet
jeg HATER vinteren, vil ha sommer hele året, liker ikke kulden, og ikke snø,, hva liker dere best?

Jeg elsker vinteren, med masse snø og minst ti minusgrader, men det er det jammen meg dårlig med her gitt...

Vil flytte til finnmark jeg, i håp om en bedre vinter[:(]

ORIGINAL: nettemor

Jeg elsker vinteren, med masse snø og minst ti minusgrader, men det er det jammen meg dårlig med her gitt...

Surra seg for deg eller?? He he [;)]

Greit nok med vintern, bare det ikke er for kaldt.. 5-6 minus er passe!
Men synes nå våren er best jeg da!! Elsker våren!!

ORIGINAL: nettemor

Du trenger ikke flytte så langt,nettemor!! I gausdal var det 8-10 minus i går- det er riktignok på null i dag,men det blir kaldt igjen [8|]

He he nei jeg trenger vel ikke flytte så langt kanskje, men jeg vil så gjerne ha vinter he he[:D]

jeg GLEEEDER meg til sommeren,klarer nesten ikke vente...late dager på stranda,kansje en kald øl i varmen og ikke minst kose meg MAAASSSE med marcus ute i hagen:)
her på hamar er det nå 0,3 plussgrader,så kan vel ikke klage akkurat...

Alle årstider har sin sjarm; våren når alle planter våkner til liv, fuglene begynner å synge, og sola begynner å varme i ansiktet.. Når man kan bytte ut varm jakke med et litt tynnere en, og ser at uteservering er innen rekkevidde.. Sommeren, med varme dager og svale netter, gressplen og bare føtter, uteservering og middag på verandaen. Høsten med de vakre fargene, når det begynner å "lukte kaldt" (jeg kjenner høsten på lukta), når man ser frem til å sette seg i sofaen med kakao og pledd. Vinteren - julens og stearinlysenes årstid. Tiden for snøballer og gaver..

Men måtte jeg velge hadde det blitt sommer på et blunk!! [:D]

0,3 på hamar her i aurdal er det - 6 skiller mye da:(

Sommer sommer sommer sommer sommer sommer sommer....... Ingen tvil hva som er best[:D] I dag har jeg hatt vårfornemmelser, 4 varmegrader, og det smelter så vidt det er ute. HURRA[:D] Men om et par dager er vel kulda her igjen, så gleden blir vel kortvarig[:(]

Her er det nesten sommer her, bortsett fra at det er mørkt... Det er jo masse plussgrader og ikke noe snø og det er januar!!!! Helt oppgitt jeg...

Jeg elsker vinteren, mye å finne på.

Jeg er aller mest glad i våren[:)] En håpløs vår-elsker[;)]
Er så utrolig deilig med vårlukt- halv-smeltet snø, og hestehov, klissete gårdsveier og gåsunger! Liker også veldig godt vårtøyet[;)] Tynne jakker og joggesko i behagelige lyse farger! Føler meg alltid 10 kg lettere på våren. Og så føler jeg meg alltid litt ekstra forelsket på våren! Kjenner vårfølelsen glir inn allerede! *MMM*
Syns det er kjempe kos at jeg får et vårbarn! ( ihvertfall nesten...grenser litt av mot sommer)[:D]

Jeg kunne tenke meg sommer hele året!!!!Liker ikke vinteren noe særlig....

Jeg blir GAL av lengsel etter sommer`n! [:o] fins det ingen framtidsmaskin her a?? lengter etter å våkne uthvilt og lykkelig om morgenen, i det sola streifer ansiktet mitt... lengter etter å løpe ut i t-skjorte og ikke være redd for at kulda skal ta knekken på meg... lengter etter å soise kald is som en avveksling til det varme været ååååååååååååååh! 4mnd, så bynner det å ligne no! [:)] men i juni når storken kommer med bebisen våkner jeg vel alt annet enn uthvilt [;)]

vil ha sommer jeg og.. liker vinterstemningen om julen med snø og sånn men i år har d bare regnet.. ellers er jeg glad i snø på fjellet, med brett kjøring og sånt... men har blitt dårlig med d i år[8D] nei d snør jo ikke uansett så nå vil jeg ha
SOL!!!!!!!!!!!!!!!!

sol og sommer....absolutt![:D]

vintern er bra og koselig for da er jeg allergifri!![:D]
men jeg elsker sommeren,for da får man litt fin farge på kroppen og kan gå i lette klær[:)]

Back
Topp