Vil ha ny vogn...

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Dvs jeg kan fint nøye meg med en brukt vogn. Litt lyst på en emmaljunga,tror ikke jeg (vi;).) vil ha 3-hjuling..
Fordel,bakdel med 3 vs 4?

jeg ønsker meg oxo emmaljunga vogn ;)

har ikke noe imot brukt, men sett litt på finn å jeg har sett mange fine emmaljunga vogner til en rimelig penge

syns liksom 8-9000 for en vogn er litt drøyt,da vil jeg heller bruke penga på andre ting bebisen trenger ;)

Jeg ser for meg ca 2500,- til brukt vogn..kanskje 3000,- om vogna er veldig fin,og i fht alder den evt måtte hva.

Jeg har hatt både 4 og 3 hjulinger.. For min del har jeg funnet min perfekte vogn til vårt bruk i en mountain buggy :) begynte med en tung 4 hjuling (simo) og vil aldri ha sånn igjen.. viss jeg skulle hatt en 4hjuling hadde det blitt emmaljunga city cross :) Det som er viktig med 3 hjulinger er at det må være bredt mellom bakhjulene, ellers har den lett for å velte.. har sett quinny vogner som har veltet mange ganger f.eks.. :) Jeg har og kjøpt flere vogner brukt og solgt :)

Har litt tid enda da til og finne en ;) men gøy og kikke litt rundt.

jeg kikker litt nå å da jeg ;)

jeg ser etter emmaljunga edge duo jeg har sett mange fine på finn....
jeg sett ut prisklasse fra 2000-max 4500
har dere tenkt ut farge på vogn ??;)

Jeg sverger til min 3 hjuls joggster twist. Har prøvd å trill 4hjulinger og synes ikke det er behagelig å gå med. De er tunge og man må bruke mer håndkraft for å gå med de.
Men absolutt hver sin smak.
Håper du finner det som passer deg ig deres behov og ønsker

Personlig liker jeg ikke 3-hjulinger så her går det i 4 hjul :) Denne gangen kjøpte vi en lite pent brukt emmaljunga city cross med city bag i fargen coffe brown :)

Vi kjøpte ny emmaljunga City cross til veslemann og skal bruke denne til neste også. den er rett og slett genial! Lett å legge sammen, lett å løfte inn i bilen o.s.v. god å trille. Nei den er jeg jammen meg fornøyd med altså! :)

jeg kikker litt nå å da jeg ;)

jeg ser etter emmaljunga edge duo jeg har sett mange fine på finn....
jeg sett ut prisklasse fra 2000-max 4500
har dere tenkt ut farge på vogn ??;)

Ser for,eg en svart en,som går til begge kjønn..vi skal ikke vite hva vi får ;)

Den vognen vi kjøpte til storesøster kommer nok til å bli brukt til mini også. Er en Brio Happy Duo vogn. Lett vogn, 4 hjul, super å kjøre. Er kjempefornøyd med den! :) (ble forresten kjøpt brukt)

Trenger en søskenvogn nå da, slik at det blir lett å ta med begge ungene ut. Har ikke prøvetrillet enda, tar det etter oul, men har sett litt på finn. Er veldig dyrt å kjøpe nytt, så hadde blitt kjempeglad om vi fant en pent brukt, men først og fremst vil jeg finne en model jeg er komfortabel med :)

Back
Topp