Svar på tråd

Føler med deg :Heartpink

Det sies at man ikke skal måle stigning på tester. Det kan være forskjellig fargestoff, forskjellig konsentrasjon på urinen og - tror jeg - forskjell på hvor lenge man dypper pinnen (min teori). Men jeg vet så alt for godt hvor vanskelig det er å la være! Vi slet lenge med å bli gravide, 3,5 år. Så satt spiren ved hjelp av letrozol. Så ble jeg, overraskende nok, spontant gravid i sommer, men mistet i MA i uke 9-ish. Fosteret slutter å utvikle seg i uke 7. Sidan da har vi prøvd igjen, uten hell, både med og uten letrozol (som forøvrig er utgått på dato). Jeg hadde en kjemisk i desember, men testene mine ble aldri like sterke som dine! Prøv å puste frem til du skal ta ny blodprøve, alt håp er ikke ute selv om det føles sånn. Forumet her er fantastisk og støttende, men jeg forstår deg godt. Det er knalltøft å være med IKM-gruppene og se alle positive tester. Vi er vel i samme gruppe denne gangen, jeg er 12dpo idag og det skjer ikke for oss denne gangen heller. Om du vil meldes privat er det bare å sende meg melding :)

Back
Topp