Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
CD 20, 9 DPO:Negativ test i dag. Ikke antydning til noe engang Skjønner ikke hva som er galt med meg og hvorfor dette plutselig skal være så vanskelig. 2 mnd igjen til jeg skulle hatt termin og fortsatt er jeg ikke i nærheten av å bli gravid igjen, mens andre som nettopp begynte å prøve får det til med en gang. Da blir det nok ikke 2025 baby på megTror jeg må logge av babyverden for nå er det for tøft å se folk være og bli gravide. Burde sikkert slettet brukeren min også så jeg ikke blir fristet. Får se om jeg klarer det. Fikk et angstanfall i går kveld og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen…
CD 20, 9 DPO:
Negativ test i dag. Ikke antydning til noe engang Skjønner ikke hva som er galt med meg og hvorfor dette plutselig skal være så vanskelig. 2 mnd igjen til jeg skulle hatt termin og fortsatt er jeg ikke i nærheten av å bli gravid igjen, mens andre som nettopp begynte å prøve får det til med en gang. Da blir det nok ikke 2025 baby på megTror jeg må logge av babyverden for nå er det for tøft å se folk være og bli gravide. Burde sikkert slettet brukeren min også så jeg ikke blir fristet. Får se om jeg klarer det. Fikk et angstanfall i går kveld og skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom arbeidsdagen…