Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
CD 18, 7 DPO:Jeg hater virkelig denne tiden her. Har ekstremt mye angst og er livredd for å teste. Tror jeg likevel må teste tidlig så jeg kan ta en avgjørelse ang fertilitetsklinikk. Har bestilt time hos begge så får jeg bare avlyse den ene. Men vet egentlig ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom uken hvis testen er negativ igjen, men jeg forventer egentlig ikke noe annet nå. Har ingen symptomer utenom de jeg alltid har i lutealfasen og skjønner ikke hvorfor kroppen plutselig skulle fungert igjen nå. Føler virkelig at det er noe galt med meg etter MAen. Hadde aldri trodd at jeg skulle sitte her nå og ikke være gravid når vi begynte å prøve I tillegg har en god venninne annonsert sin graviditet nr 3 nå. Hun har aldri mistet og fått de raskt alle mann, så jeg føler livet er veldig urettferdig akkurat nå
CD 18, 7 DPO:
Jeg hater virkelig denne tiden her. Har ekstremt mye angst og er livredd for å teste. Tror jeg likevel må teste tidlig så jeg kan ta en avgjørelse ang fertilitetsklinikk. Har bestilt time hos begge så får jeg bare avlyse den ene. Men vet egentlig ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom uken hvis testen er negativ igjen, men jeg forventer egentlig ikke noe annet nå. Har ingen symptomer utenom de jeg alltid har i lutealfasen og skjønner ikke hvorfor kroppen plutselig skulle fungert igjen nå. Føler virkelig at det er noe galt med meg etter MAen. Hadde aldri trodd at jeg skulle sitte her nå og ikke være gravid når vi begynte å prøve I tillegg har en god venninne annonsert sin graviditet nr 3 nå. Hun har aldri mistet og fått de raskt alle mann, så jeg føler livet er veldig urettferdig akkurat nå