Hva tenker dere om dette?
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vil-ha-norge-som-islamsk-stat/a/4749071/
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/vil-ha-norge-som-islamsk-stat/a/4749071/
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig!!!Merkelig at avisene aldri klarer å skrive positive ting om innvandrere og muslimer. ÉN mann står fram og sier han vil at Norge skal bli en muslimsk stat. Det betyr visst lite at det fins så UTROLIG MANGE innvandrere som er kjempefornøyd med med landet vårt som det er. Jeg ser flere nordmenn enn utlendinger som støtt og stadig syter og klager over hvor forferdelig de har det med disse urettferdige lovene og reglene.
Er det rart folk har fremmedfrykt?
Helt enig!!!
Avisene elsker å skremme folk!
Kommer langt ved å være kildekritisk.Ja, og de oppfordrer nærmest til hat og rasisme. Min bror har vært et eksempel på det. I flere år slukte han til seg alt media sa, og i enkelte diskusjoner med han var det like før jeg slo han ihjel.Så mye stygt og trangsynt ble sagt. Jeg er så glad for at han nå har snudd helt og blitt veldig kritisk til media istedet.
Kommer langt ved å være kildekritisk.
Godt han forsto det. Skjønner du ble sint hehe!
En venn fra Iran, turte ikke reise til hjemlandet fordi det var såååå farlig. Helt til de fant ut at mediene overdrev noe veldig!

Sånt gjør jeg også noen ganger. Dessverre blir folk bare sure når jeg gjør det og svarer tilbakeJeg jobber med en mann der foreldrene hans rømte fra Kurdistan på 80tallet da faren hadde valget dø eller kjemp for ekstrimistenes hellige krig.
De er ikke muslimer da , men han opplever fremmedfrykt og hverdagsrasisme ukentlig.
Senest Sola flyplass da han sto i rulletrappa og hadde to middelaldrene damer tiskende bak seg
: se der , står det en sånnen utlending. Typisk at dem breier seg ut å tar hele plassen!
Han snur seg smilende og sier: hadde dokke spurt fint, hadde eg kanskje flytta meg![]()