Vil ha mage!

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
:rolleyes::p

Trodde magen sku komme så tidlig tredjegangs jeg... men det stemmer ikke på meg! Merker kun kul og at den er hardt nederst når jeg ligger på rygg...

Jeg er 2.gangs og her er kulen ganske så tydelig..... Men så er jo jeg minimennekse, så det er jo ikke så mye plass inni der........ :-p

Plutselig kommer den og plutselig begynner du å irritere deg over at den er i veien..... ;-)

Jeg er ikke så mini. Egentlig både høy og litt for mye på magen fra sist svangerskap.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har fått stor mage allerede. Så nå er det offentlig. Altfor vanskelig å skjule den kulen. :) Magen har alltid kommet tidlig på meg. Særlig nå med nr.3. Er 1.58 høy, så er vel kanskje derfor. Magen er ikke så stor. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også bare en kul rett over trusekanten når jeg ligger på ryggen... Tredjegangs her også, så litt overrasket!! Alle bukser passer.. Nyyyter det, vet jeg kommer til å bli stooor.. Er under 1.60 og veldig kort mage region (hvis noe heter det) hehe :-)

Trenger ikke få stor mage fordi man er lav, er 1.55 høy og hatt små mager med de to første:) er 15 uker og klarer heldigvis skjule magen, vil ikke si det på jobb enda:)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg er kjemperedd for å få stoooor mage og bli kjempetung, så jeg håper den blir akkurat passe, og at jeg ikke legger på meg for mye og at alt er normalt og bram ed babyen. Har allerede symptomgivende bekkenløsning og har en revmatisk sykdom som gir mye smerter fra før, ser ikke for meg at et svangerskap gjør det bedre!

Har ser man tydelig en liten kul på magen, men klarer å skjule det med oversized klær :)

:rolleyes::p

Trodde magen sku komme så tidlig tredjegangs jeg... men det stemmer ikke på meg! Merker kun kul og at den er hardt nederst når jeg ligger på rygg...

Vil også ha :-) Ser ingenting hos meg ennå heller! Er første da, så må vel smøre meg med tålmodighet...

Back
Topp