vil ha i pose og sekk........

toffen

Forumet er livet
Mini legger seg 19 hver kveld, noe som er luksus for mor :) MEN jeg vil ikke stå opp 6.30 altså, kan ikke de små skjønne det da????????????? [8D]

Fått seg en uvane med å bæsje i 7 tiden, og etter det skal han ikke sove mer.

zzzzzzzzz

hehe.. jaja.. stakkars deg ! hehe.. her er det mat hver tredje time og opp å hoppe klokka 5-6 ! [:D]

Spsier halve natten her og, men da sovner vi ihvertfall igjen :) Verre når han bæsjer, da er det over

Føler med deg! :P Veldig fint hun sovner av seg selv klokka 20.00, men å begynne å skulle bæsje rundt 7-7.30 for så å våkne er for tidlig for meg :P Er våken noen timer også sovner hun igjen rundt 9.30, men da har jo jeg brukt de timene på å endelig våkne så kan jo ikke gå å legge meg igjen daa! huff :P

mange førstegangs her eller? hihihi! Det er deilig å ha kvelden for seg selv, så man får slappa av litt, da står jeg heller opp klokka 7 jeg ja [:D]
husker jeg tenkte akkurat det samme som dere når jeg fikk mia da, var tiiiiiidlig klokka 8 gitt, zzzzzzzzz!!!!!!!!!! (er jo forsåvidt det enda og, men har blitt mye enklere å bare komme seg ut av senga)

Ja takk begge deler?

Hihi...

ORIGINAL: toffen

Spsier halve natten her og, men da sovner vi ihvertfall igjen :) Verre når han bæsjer, da er det over

ja, da er det tidlig.. hehe.. Even har faktisk aldri sovet lenger enn 8 han .. fra han var nyfødt har han hatt våkenperioden sin på morran ! hehe.. ikke noe sovedyr..

men jeg vil heller ha han i seng til 19-20 enn at han sover lenge på morran.. må jo uansett opp med storesøster så..

hehe..ser at jeg har litt "luksus" jeg da!![8D]
Her legger snuppa seg kl 20 og sovner rundt 20.30 og våkner ikke for ved 7.30-08.00 for å ta morran.
Men så er hun til tider våken masse,masse på natta for å få mat da[8D]!!

I helga sov hun faktisk til kl 09.00[:D]

tar gjerne i pose og sekk jeg [:D]
Men skal vel ikke klage.. når jeg jobba sto jeg opp 05.15 så å stå opp 07 nå er vel egentlig luksus [8D]

bare føles ikke alltid slik når[:-][8D][:D]

Min legger seg kl 18-19 og våkner i 6-7 tiden, syns det er helt greit selv om jeg godt kunne tenkt meg å sovet lenger:P men er godt å ha dagen med seg også:) Men sjønner at du syns det er tidlig da:)

Back
Topp