Vil ha han uuuuuuuut!!!!!

MammatilTreprinser

Forelsket i forumet
*MIA*
Er såååå lei! Merker at jeg begynner å bli skikkelig muggen å sur! Alt er tungt å vondt og jeg vet jo at lillegutt i magen var 3500 g for en uke siden så nå vil jeg bare bli ferdig! Surv surv surv! Å ja jeg vet d er 2 uker t termin meeeen er så lei

Sent from my iPhone using BV Forum

Du er ikke alene om å være lei, vil egentlig bare bli ferdig jeg også!.. Vondter og plager fra en annen verden nå:/..
Meen har 5 uker igjen til termin da, å ønsker jo ikke prematur baby, så vet at han pent må holde seg inne litt til.. Men er såå utålmodig, å håper de neste ukene går fort!

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Ååå.... jeg er også sååååå klar for at lillegutt skal komme ut.
Jeg er ferdig med å vente!!
Det er så utrolig slitsomt å ikke lenger kunne gjøre dagligdagse ting uten å bli alt for sliten eller få vondt :P

Jeg er 39 uker i morgen, så han er helt ferdig og kan i teorien komme når som helst...men han kan også drøye det og vente på at det hele blir satt igang når jeg er 41+4. :P

vasker babytøy i dag. Oiii endelig gleder jeg meg ;)

Hadde ikke gjort noe om termin var i dag nei :-P
Men gidder ikke tenke på å vente en gang med 5 uker igjen ..

Jeg er så lei at jeg nesten begynner å gråte når jeg våkner opp og jeg fremdeles er like gravid som dagen før. Etter at jeg leste at de fleste fødsler begynner om natta har jeg ikke sovet så godt hehe, ligget på letten og kjent etter om det starter. Det som også er plagsomt er at kynnerene og murringene er størst på kvelden, så da får man jo forhåpninger.. forstår ikke hvordan jeg skal klare meg gjennom de to neste ukene..

Er litt sur på meg selv fordi jeg lot jordmor overtale meg til å vente så lenge... :( jeg orker bare ikker mer nå. I natt mistet jeg telefonen i gulvet fordi jeg hadde så hovne fingrer at jeg ikke klarte å holde den. Jeg er kraftløs og trett, og drittlei av å puste og pese, magen er i veien og jeg lengter skikkelig etter bare å få holde ham i armene!

Hvorfor kunne jeg ikke bare fått føde i dag??

Back
Topp