Vil ha en til...

Angelise

Elsker forumet
Nå er sønnen vår snart 2 år, og ønsket om å få en lillesøster eller bror er veldig stort hos meg nå. Jeg er misunnelig på alle som er gravide og har en liten nyfødt med seg.
Føler også jeg har holdt meg lenge, men på grunn av jobbsituasjonen og økonomien gjør det at vi må vente mer med å lage en baby til... :( tenker mye på dette om dagene, og føler det er så urettferdig,,,

Vi har 15 mnd mellom våre to, og skulle gjerne ha ventet litt til. Misforstå rett, elsker ungene mine. Akkurat sånn det er nå, så er det litt for stressende. Gleder meg til minstemann blir litt større og ikke fullt så avhengig av meg.

Skjønner.
Jeg har liksom alltid sett for meg at når vårt første barn passerer 2 år passer det med en til, å begynne å prøve på en hvertfall :)

jeg har 1 år mellommine og ikke for og høres helt på jordet ut nå jeg skulle ønske jeg hadde venta til eldste blei rundt 2 år føler den første baby tiden med vesla blei på en måte glemt da jeg hadde han eldste også som krevde sitt med att han ikke gikk osv

Jeg angrer ikke et sekund på at jeg fikk mine med 17 mnds aldersforskjell :)

Det er såå kjekt for de å ha en jevnaldrende lekekamerat, og har så mye glede av hverandre:)

Angrer mer på at 3 mann ikke kom før, men nå når de er 5, 5 & nesten 7.

Sent from my GT-I9100

men skal også sies att nå ser jeg en utrolig glede mellom deto små og hjelpes tror de to kommer til og rotte seg sammen mot megda de blir eldre de har ett veldig spesielt bånd sammen dag. hehe.

Jeg får jo 4 tette nå.. Det jeg savner er å kunne prioritere meg selv, kropp og sinn er slitent og jeg ser ikke ut etter å ha nedprioritert meg selv så lenge :( Starta etter 2.mann kom!

Spent på hvordan det blir med to tette. Det blir jo endel mer men jeg gleder meg veldig og tror de får mye glede av hverandre senere! :) prioritere utseende mitt har jeg aldri gjort før heller så hvorfor begynne nå rene klær og håret i hestehale så er jeg Happy. (Ikke ett krav at hestehalen er dagens heller for å være ærlig)

Spent på hvordan det blir med to tette. Det blir jo endel mer men jeg gleder meg veldig og tror de får mye glede av hverandre senere! :) prioritere utseende mitt har jeg aldri gjort før heller så hvorfor begynne nå rene klær og håret i hestehale så er jeg Happy. (Ikke ett krav at hestehalen er dagens heller for å være ærlig)

Vi får bli noen lekre bestemødre istede! :p

Prøver på nr 2 her nå også:) Snuppa er født i oktober, så bli ca 2,5 år mellom.
Var gravid nå, men har mistet spira i dag, så håper nå på mars eller april baby.
Jeg vil prøve ute søstenvogn når den tid kommer, så får vi se hvordan det går. Kan hende jeg kjøper en litt billig en til å ha til og fra barnehagen, da det er et lite stykke å gå...

MA august 2010-uke 12
Store gull født 13.10.2011
SA juni 2013-uke 5

Skjønner hvordan du har det! :(

Jeg er såååå babysyk og virkelig klar for å få en liten en til snart, mens min kjære helst kunne tenkt seg å vente noen år med å få nr 2 :/ Og sånn som han forklarer ting og tang, så virker det som om han vil vente i hvert fall fem-seks år med å få nestemann :( Lillegutt blir 2 år nå i neste måned og jeg har alltid ønsket og sett for meg at barna mine ikke skulle skille så altfor mye i aldrene, så jeg tenkte det ville være perfekt å begynne å i hvertfall tenke på det eller prøve å bli gravid nå... men det er altså ikke han helt klar for :/ Han sier bare "en er som ingen, mens to er som ti" :p

Kan jo ikke akkurat tvinge han heller, for man er jo to om å få barn... men kjenner jeg blir litt lei meg av tanken på å kanskje måtte vente i så mange år med å få en liten en til :(

Back
Topp