Vil ha baby!!!!!

Camilla81

Forelsket i forumet
Sitter her på bursdagen min og bare venter på at det skal skje noe.... Hm...
Slimproppen for i natt... Men jeg merker ikke noe enda.. hm....
Kjenner litt stikking eneste...
Det er faktisk irriterende..
Lei av å vente jeg nå ... ehem...
Enda kan det ta 2 uker liksom... he he...
Hadde gjester i går.. så det kommer ingen i dag....
Får slappet av i kroppen i alle fall...
Men tankene løper løpsk om baby baby baby....!!!!
[:D][:D][:D][:D] 

Forstår at man vil ha ut bebyen..det jeg ikke forstår er hvorfor mange ønsker å dele bursdag med sin sønn eller datter?

Vil ha babyen min eg òg no. Har termin i dag, så eg håpa at noke skjer iløpet av kvelden / natta. 14 april er jo en flott dag å få baby - første sommardag og greier [:)] Vil helst ikkje gå overtid, men eg ser ikkje så mørkt på det å gå overtid heller. :-)

Mamma1993.blogg.no

Vi får håpe lille kommer snart!

ORIGINAL: Varia

Forstår at man vil ha ut bebyen..det jeg ikke forstår er hvorfor mange ønsker å dele bursdag med sin sønn eller datter?

Jeg vil også at min skal komme på min bursdag, og det er for ikke å få så mange dager på rad der en må lage til bursdagsfeiring. Er en god del i fam. som har bursdag i april [:D].

ORIGINAL: Priscilla

Jeg vil også at min skal komme på min bursdag, og det er for ikke å få så mange dager på rad der en må lage til bursdagsfeiring. Er en god del i fam. som har bursdag i april [:D].

hum...synes alle fortjener sin egen dag jeg da men.

Må jo legge til at man lett kan slå sammen dager selv om man ikke har bursdag på samme dag...

signerer denne..

Svogeren min har bursdag samme dag som mora, han sier at det ikke var noe kjekt når de vokste opp

Eg har bursdag samme dag som svigerfaren min..uansett om eg har bare feiret noe år med han, så er det ikke noe kjekt å ha samme dag, der vi bare slå det samme..føler vi må feire meg liksom en dag før eller etter,bare meg og mannen...(men syns det blir feil det)

fantastisk gave å få på dagen sin,(Baby) men eg er glad vår jente kommer før eg har bursdag...holder lenge nok med svigerfar på samme dag..

gler mej veldig te det kjem baby her me....
men virka som ej må smøre mej me tolmodighet[8D]
he termin i morga[:D]

ORIGINAL: Rutla

signerer denne..

Svogeren min har bursdag samme dag som mora, han sier at det ikke var noe kjekt når de vokste opp

Blir kjempegla om jeg hadde fått baby på bursdagen min!!!![:D] .. men det ser ut som det ikke blir sånn...Men en forsinka bursdagsgave blir det i alle fall[:D] 
Vi er en familie på nesten 60 stk om man teller med mine søsken og tantebarn....Og min samboers søsken og onkelbarn....
Vi er en stoooor familie.. Og jeg mener man skal klare å takle å ha bursdag på samme dag som andre...ehem...[8|]  
Mitt ønske er ikke å ta fra barnet mitt oppmerksomheten!! Hadde ikke tenkt tanken engang jeg, før det ble nevnt her inne.,...
I vår familie er det ikke vanlig å gi gave til søskene mine heller.. pga at vi er så mange..
så jeg tror ikke det hadde hatt så mye å si for barnet mitt å ha bursdag på samme dag som meg ...
Her får jeg gave kun av mine foreldre, venner og mine barn.. Og fra samboer :)
Og det er likt for alle!! Slik blir det når man har stor slekt....
Vi er pr i dag 10 stk som har bursdag i april...
Jeg er ikke så ivrig på å feire bursdagen min engang...
Jeg blir gamlere og er gla for det liksom.. [8D]

Takk for bursdagshilsener fra dere som har sendt meg det[:D]
Koselig [:)][:)][:)][:)]

hehe nei samme sier jeg[:D] fikk panikk sist pga riene startet dagen før bursdagen min. og nå etter feiringa til sønnen min tror jeg at noe av slimproppen gikk..bare det blir over 24.00 i natt så skal han få komme..ikke før[8D]

Back
Topp