Vil gjerne høre den ULTIMATE

Toadette_

Betatt av forumet
beste foundation og pudder som DEKKER ! Vil ikke høre om mineral pudder/foundation :P 

KANEBO SENSAI TOTAL FINISH COMPACT FOUNDATION REFILL

En pudderfoundation som etterlater en deilig fuktig, feilfritt og langvarig silkefinish. Refill.

Fantastiske farger som passer alle og en vakker finish som gjør huden silkemyk og glansfull. SPF 15. Påfør lett over make-up-basen etter dobbel fukt.

Du ville ikke høre om pudder, men det er virkelig den ultimate :)

Kanebo/Sensai pudderet er det jeg bruker nå, men den lyseste fargen er egentlig litt for mørk, og huden min blir fort fettete/glinsete av den :S 

jeg bruker glo minerals liquid fundation og prime time oil control på t-sonen

MEN svært viktig med riktig fundation kost!! 

sjekk ebay eller strawberrynet der finner du det kjempe billig

jeg har også lett lenge etter det perfekte og tror at NÅ har jeg jeg endelig funnet det 

viss du sjekker fotballfruens blogg og trykker på sminke så får du sett hennes innlegg om den sminken ;) 

jeg er i hvertfall kjempe fornøyd og er overrasket hvor mye den dekker og glir inn i huden

Beste jeg har hatt på maaaange år: Sephora mattifying foundation. Det er en pudder fuoundation (ikke mineral ;)

Man får ikke kjøpt den i Norge da, men kanskje på nett hos Sephora:P

SweetCherry skrev:
jeg har også lett lenge etter det perfekte og tror at NÅ har jeg jeg endelig funnet det 

viss du sjekker fotballfruens blogg og trykker på sminke så får du sett hennes innlegg om den sminken ;) 

jeg er i hvertfall kjempe fornøyd og er overrasket hvor mye den dekker og glir inn i huden

Har du link? :) 

sweet cherry: hvilken farge har du? og vet du noe om alle de andre fargene der? vanskelig å bestille på nett gitt. hehe. jeg er veldig lys, men vil ikke ha med rosatoner i, heller nøytral eller gylden:)

lancome et eller anna, husker ikke akkurat nå den er fantastisk, og veldig dyr. men du har den lenge, den holder ut over dagen å dekker alt som er rødt veldig fornøyd!!

LilleLavendel skrev:
sweet cherry: hvilken farge har du? og vet du noe om alle de andre fargene der? vanskelig å bestille på nett gitt. hehe. jeg er veldig lys, men vil ikke ha med rosatoner i, heller nøytral eller gylden:)

jeg bruker matt golden light, men husk at det er også viktig med en dekk stift eller lignende til å dekke ujevnheter ;)

jeg er i hvertfall veldig fornøyd og følte jeg så mer naturlig ut enn med sensai pudderet, men det er jo veldig forskjellig  

Sorry.. Hatt problemhud hele mitt liv, og prøvd "alt". Det som funker på meg er mineralsminke. ;) Det er jo en spesiell teknikk og man har bruk for litt flere koster med mineralsminke, men har aldri hatt problemer med å få dekt både kviser og arr. Man må være veldig nøye med renhold når man bruker mineralsminke, da. Man jobber så mye med huden at bakterieveksten på kostene fort kan bli stor. Jeg rengjør dem med børsteshampo minst en gang i uka, og er ekstremt nøye med å alltid være gulleren på hender og i ansiktet før jeg sminker meg. Man må også være flink med fuktighet, og det er gjerne litt prøving å feiling å finne den fuktighetskremen som fungerer best sammen med din hud og mineralsminke.

SweetCherry skrev:

LilleLavendel skrev:

jeg bruker matt golden light, men husk at det er også viktig med en dekk stift eller lignende til å dekke ujevnheter ;)

jeg er i hvertfall veldig fornøyd og følte jeg så mer naturlig ut enn med sensai pudderet, men det er jo veldig forskjellig  

jeg sliter ikke med ujevnheter eller uren hud, men står på fotballfruens side eller en av linkene der at den kan gi lett til full "coverage" avhengig av hvor mye man tar på osv... :) men dekker den sånn kjempemasse? sånn at den blir tykk og ekkel, holdt jeg på å si? hehe.
har du lys hud? eller midt imellom?:)

Back
Topp