Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

En pudderfoundation som etterlater en deilig fuktig, feilfritt og langvarig silkefinish. Refill.
Fantastiske farger som passer alle og en vakker finish som gjør huden silkemyk og glansfull. SPF 15. Påfør lett over make-up-basen etter dobbel fukt.
jeg har også lett lenge etter det perfekte og tror at NÅ har jeg jeg endelig funnet detSweetCherry skrev:![]()
viss du sjekker fotballfruens blogg og trykker på sminke så får du sett hennes innlegg om den sminken ;)
jeg er i hvertfall kjempe fornøyd og er overrasket hvor mye den dekker og glir inn i huden
sweet cherry: hvilken farge har du? og vet du noe om alle de andre fargene der? vanskelig å bestille på nett gitt. hehe. jeg er veldig lys, men vil ikke ha med rosatoner i, heller nøytral eller gylden:)LilleLavendel skrev:
SweetCherry skrev:
sweet cherry: hvilken farge har du? og vet du noe om alle de andre fargene der? vanskelig å bestille på nett gitt. hehe. jeg er veldig lys, men vil ikke ha med rosatoner i, heller nøytral eller gylden:)LilleLavendel skrev:
jeg bruker matt golden light, men husk at det er også viktig med en dekk stift eller lignende til å dekke ujevnheter ;)
jeg er i hvertfall veldig fornøyd og følte jeg så mer naturlig ut enn med sensai pudderet, men det er jo veldig forskjellig![]()