Vil gjerne bli litt kjent med dere...

Sylvia80

Gift med forumet
....har dere lyst å si litt om dere selv? 

Jeg er overlykkelig... Hadde ikke trodd det skulle gå så fort å bli gravid! Jeg er 31 år, bor på Vestlandet, og har samboer som er 37, en hund (som skal omplasseres :( forhåpentlig finner vi noen snart) og vi har en gutt på 20 mndr. Sambo har en fra før som er 18 år, og nyss fikk lappen :) Jeg jobber som sykepleier på sykehus.
Brukte lang tid på nr 1, og fikk vite at vi hadde vel null sjans, feila visst alt på meg og sambo hadde dårlig med svømmere. Pga mye komplikasjoner under forrige svangerskap og under fødselen, brukte vi prevensjon siden vi var livredde for at noe skulle skje igjen. Selv om mini visstnok var et mirakel. Men bestemte oss i juli for at det var jo egentlig ikke nødvendig. Så hoppa litt av i svingen og sånn.. hehe.. Så tenkte vi nå at vi bare skulle la det gå som det går, og søke hjelp til sommeren igjen om ikke noe skjedde. Og vi har virkelig ikke prøvd, så her holdt det med en gang gitt....!!!! Og her sitter jeg, kvalm og trøtt, hehe!! Hurra! 
 
eg e 26 år, bur i Rogaland. Har ei jenta fra før hun blir 18mnd neste helg 3 mars ;) Brukte 11 mnd å bli gravid med henne, denne gangen gjekk det 3 mnd :) så fekk eit lite sjokk når eg fant ut at testen va positiv :) 
 
Hei på deg Enda en ny en, så FLOTT :D
Velkommen hit og gratulerer med spiren :) Om du går inn på presentasjonstråden så kan du lese "masse" om oss.  Skriv gjerne om deg selv også der.

Men kort om meg, jeg er 28(snart) fra Telemark og venter spire nr.3 25 oktober       Gleder meg masse  og jeg er lykelig gift emoticon
 

Hei hei:)

Har en fantastisk mann som jeg har vert sammen med i snart 10 år, og gift med i snart 5 år <3 Sammen har vi 3 flotte jenter og en liten gutt. Vi venter nå vårt 5 barn sammen <3

Er 26 år i år. Skal ta fagprøven i august, som gjør at jeg blir helsefagarbeider, og jobber i hjemmetjenesten:)

Ellers bor vi i Rogaland, og holder på å bygge hus. Livet er deilig som det er nå

Kjekt å lese om dere og bli kjent med dere:)

 
Hei hei

Så kjekt at ting skjedde så fort denne gang

På storebror brukte vi 3 år, før han ble til på første ICSI, og eskimoen er første fryseforsøk (derav navnet) , der embryoet er fra samme uttakk som storebror
Så det er på en måte tvillingen, født nesten 4 år etter Litt rart, men utrolig spennende

Jeg er snart 29 år, gift, har en sønn og en eskimo i magen, og bor på en såpass liten plass at jeg holder plassen  hemmelig enda
Jeg skal fortelle etterhvert, skal være med på treff og sånn, kan nesten ikke vente
 
Back
Topp