Vil føde NÅ!!

• Trådstarter Trådstarter blikket
  • Opprettet Opprettet
B

blikket

Guest
vil føde NÅ, kjempelei...
noen som har noen tips til eventuellt sette igang fødselen eller bare fordrive tiden???

Hvor lenge har du igjen?

Hvor lenge har du igjen da?

Du kan eventuelt begynne å strikke eller stryke hvert et klesplagg inkludert klutene.

Kryssemynte skrev:
Hvor lenge har du igjen da?

Du kan eventuelt begynne å strikke eller stryke hvert et klesplagg inkludert klutene.

hehehe, håper ikke det med klutene var fordi vi er skikklig kontroll freak? hehehe! steik så mange kluter det hadde blitt å stryke! å gåtta bana!!!

termin om 2 uker,  31/1 april...så 38 uker :) 
1 jente kom på termin og 2 snuppe kom en uke før termin,
så håper sterkt jeg slipper å gå over denne gangen også, hvertfalll når jeg er så klar:) (bank i bordet)

da har du ikke lenge igjen ihvertfall, satser på at du føder litt før tida..

Skal nok se de siste to ukene kommer til å gå på et vis :-)
Du kan jo begynne å planlegge til barseltiden og besøk. Kanskje bake litt og legge i fryser'n...

ja håper tiden løper fra meg eller at fødselen er i gang uten forvarsel så jeg slipper å gå i ventemodus med  uregelmessige rier eller noe:)

barseltiden her blir nok ikke lang... 
trives ikke på sykehus i det hele tatt så har reist hjem med en gang..
så om alt ligger tilrette for det og legen får sett på ungen så blir det nok bare å komme seg på bena og hjemmover, noe jeg gleder meg usedvanelig til, ingenting som er når du passerer sykehusdøra på vei ut med den lille! :D  men håper ikke det blir noen problem, regner med jeg er relativt fort på bena, ettersom jeg var ute å randt på snowboard dagen etter sist   :P

blikket skrev:
ja håper tiden løper fra meg eller at fødselen er i gang uten forvarsel så jeg slipper å gå i ventemodus med  uregelmessige rier eller noe:)

barseltiden her blir nok ikke lang... 
trives ikke på sykehus i det hele tatt så har reist hjem med en gang..
så om alt ligger tilrette for det og legen får sett på ungen så blir det nok bare å komme seg på bena og hjemmover, noe jeg gleder meg usedvanelig til, ingenting som er når du passerer sykehusdøra på vei ut med den lille! :D  men håper ikke det blir noen problem, regner med jeg er relativt fort på bena, ettersom jeg var ute å randt på snowboard dagen etter sist   :P

Ute på snowbard dagen etter fødsel???    O_o ?

Snowboard faktisk! Hadde ikke jeg klart i alle fall :-p
Syns det var slitsomt nok med grillfest på skauen 3 dager etter fødselen :-p
Nei, denne gangen skal jeg slappe av, og komme meg, og bare nyte tiden som nybakt mor igjen :-D

jepp snowboard... hehe... tørte ikke renne når jeg var gravid , redd for å ramle på magen, så hadde jeg fått  nytt brett i tilegg så Måtte bare henge meg på når resten skulle ut en tur:P 
men kjente ikke noe til at jeg hadde født bortsett fra blod da hehe....
hadde så bekkenløsning i graviditeten med 2 mann at jeg følte meg helt "frisk" igjen da ungen kom ut...  fikk beskjed på barsel da jeg kom gående i gangen at besøkstiden var over og at de skulle ha fred nå  hehe... syns det var veldig vittig hehe... lo godt begge to da jeg måtte brette opp genseren for å vise den søte bleia for å "bevise" at jeg faktisk hadde født :)  har ikke like store forventninger denne gangen da.... for typisk jeg blir sengeliggende for begge graviditetetene denne gangen.. (bank i bordet).. men veldig taknemlig for at jeg var i så god form... for var veldig deilig:D

Back
Topp