Vil føde igjen!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Sitter så med følelsen av å ville føde på nytt! Bare det å kunne oppleve å ta på den store magen, når jeg vet at den bare er der i sekunder til, kjenne den følelsen av at jeg rett og slett har presset ut sønnen min, samt den følelsen når han kommer ut,åpner øynene og ser han for første gang! Alle de følelsen som kom inne på fødestua, jeg var så redd, spent, lykkelig,lei meg, forelska osv.Tenker ofte på det om dagen, jeg skulle ønske jeg kunne skru tiden tilbake å få oppleve det på nytt :) Tiden etterpå går jo så fort,lillegutt er 10 dager alt, føles ut som om jeg fødte for noen dager siden! Syns nesten det er synd at jeg ikke bare kan lage et barn til med en gang, mammafølelsene er helt fantastiske♡ Men vi skal nyte tiden med skatten vår og få en enda finere og stabil fremtid før flere søsken blir vurdert :)

Har ikke glemt at det var vondt, men tror ikke jeg husker hvor virkelig vondt det var! :p Men sikkert derfor vi velger å få fler enn et barn.

Flere som føler det samme, eller er jeg gal som tenker at å føde på nytt hadde vært fantastisk? :D
 
Dagen etter fødselen tenkte jeg at dette kan jeg da gjøre igjen! Gruer meg mer til å være gravid enn å føde :p He he men svangerskap er jo så forskjellige, og jeg hadde i grunn et ganske lett et om man ser bort fra 20 uker med oppkast, 10 uker bekkenløsning og 40 uker uten energi :p He he det er folk som har det mye mye verre!
 
Ja, jeg tenker også litt sånn, men skal nok aldri få oppleve det igjen :( Har tre fine barn nå, og det må jo holde ;) Vi blir ikke yngre, og barna skal følges opp også...
 
Så godt å lese dette. Fikk litt mer motivasjon nå :D Og nå nyter jeg magen og bevegelsene hans der inne :)
Ja, nyt for harde livet! :D Husker jeg stod å sutra mellom riene fordi jeg visste magen og bevegelsene snart var borte :p Må nesten si du er heldig som ikke har født ennå, samtidig som jeg husker hvor misunnelig jeg var på alle som hadde født og hvor lei jeg var på slutten selv,og jeg fødte jo 1 dag før termin i tillegg :p Masse lykke til og gled deg til alle følelsene ♡
 
Helt rart følelser:). Jeg følte akkurat det samme med første mann og var veldig motivert til å ha nr.2. Hadde fantastisk svangerskap og fødsel. Denne gangen hadde jeg det helt motsatt, veldig tungt svangerskap og veldig intensiv fødsel som gjort meg usikkert om jeg vil gjenta det igjen.

Jeg elsker mamma følelsen og vil ha nr.3, men litt redd i samtidig og gruer meg når jeg tenker på det. Jeg må gi meg selv litt tid før jeg bestemmer. Så akkurat nå har jeg ikke samme følelsen som deg:( faktisk er jeg veldig glad at det er over.
 
Synes nå fødselen var veldig vond og et hard svangerskap å gå gjennom, men jeg gjør det gjerne igjen. Vi vil ha en til før vi sier stopp, så etter jul begynner vi å prøve på neste.
 
Her er det 5,5 år siden forrige fødsel og tanken på at jeg snart skal føde igjen gjør meg stiv av skrekk! Har mest lyst til å hyle meg til ett planlagt snitt... Men skal ikke gjøre det. Hadde en dramatisk fødsel nr en men akuttsnittt i narkose etter 28 smertefulle timer ! Det MÅ jo bare gå bedre denne gangen!!
 
Her er det 5,5 år siden forrige fødsel og tanken på at jeg snart skal føde igjen gjør meg stiv av skrekk! Har mest lyst til å hyle meg til ett planlagt snitt... Men skal ikke gjøre det. Hadde en dramatisk fødsel nr en men akuttsnittt i narkose etter 28 smertefulle timer ! Det MÅ jo bare gå bedre denne gangen!!
Har skrekken jeg også! Men har en følelse at vi får en bedr opplevelse denne gangen ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Her er det 5,5 år siden forrige fødsel og tanken på at jeg snart skal føde igjen gjør meg stiv av skrekk! Har mest lyst til å hyle meg til ett planlagt snitt... Men skal ikke gjøre det. Hadde en dramatisk fødsel nr en men akuttsnittt i narkose etter 28 smertefulle timer ! Det MÅ jo bare gå bedre denne gangen!!
Hadde jeg opplevd det du gjorde, så vikle sikkert ikke jeg tenkt hva jeg tenker heller! Men det er som du sier, det må gå og går nok veldig mye bedre denne gangen :) Masse lykke til!
 
Mm... Jeg kjenner det igjen! Pluss at det er sårt å tenke på at dette mest sannsynlig er siste gang... Har kjent liv i magen for siste gang, født for siste gang... Føles nesten litt tomt!
 
Mm... Jeg kjenner det igjen! Pluss at det er sårt å tenke på at dette mest sannsynlig er siste gang... Har kjent liv i magen for siste gang, født for siste gang... Føles nesten litt tomt!
Signerer denne! Håper nesten vi får lyst på en til en dag for å kunne oppleve dette igjen ;)
 
Mm... Jeg kjenner det igjen! Pluss at det er sårt å tenke på at dette mest sannsynlig er siste gang... Har kjent liv i magen for siste gang, født for siste gang... Føles nesten litt tomt!

Signerer denne jeg også..
 
Hadde det slik etter fødselen med storesøster jeg også, helt til jeg ble gravid igjen.. Nå gruer jeg meg :(
 
Back
Topp