Vil en test vise negativ sent i ett svangerskap?

Så spennende :D
 
Jeg "donerte" urin til positiv kontroll til graviditetstesten på jobben (sykehus laboratoriet) når jeg var gravid i uke 30 ish og de ble veldig raskt positive. Ho som laget kontrollene måtte tynne den ut ekstremt mye for å få en prøve ho kunne bruke til kontroll :) men ved for høy HCG kan testen bli negativ, men er usikker på hvor høyt du må opp for at det skjer. Lykke til uansett :)
 
Jeg "donerte" urin til positiv kontroll til graviditetstesten på jobben (sykehus laboratoriet) når jeg var gravid i uke 30 ish og de ble veldig raskt positive. Ho som laget kontrollene måtte tynne den ut ekstremt mye for å få en prøve ho kunne bruke til kontroll :) men ved for høy HCG kan testen bli negativ, men er usikker på hvor høyt du må opp for at det skjer. Lykke til uansett :)

Har lest det i pakningsvedlegg på graviditetstester, om noen har en test kunne de jo sjekket. Tror i alle fall det står på clearblue sine. Ligger sikkert på nett også, men orker ikke sjekke :p
 
Etter å ha lest her måtte jeg sjekke med en strimmel, men den slo ut med en gang, er 25+3 i dag, ikke like sterk som den var i uke 7 (testet pga blødning i uke 6 og venting på tul). Men fikk en kjempe tydelig strek i dag da, og den kom som sagt med en gang. Kan jo hende andre merker ikke klarer reagere hvis det er for mye hcg, har bare strimler hjemme.
 
Jeg har prøvetesta! Jeg er 21+2 og har kjent liv i mange uker. Jeg er fortsatt testegravid! Og jeg må vel være kanskje litt lengre på vei enn TS som også kjenner liv (mtp akkurat det da) - viss ikke bevegelsene i magen til deg, Ts, har vært litt diffuse iom at man ikke går å kjenner etter liv. Uansett, jeg venter spent på at du skal få prøvesvar :D

ImageUploadedByBV Forum1479995990.477384.jpg
 
Etter å ha lest her måtte jeg sjekke med en strimmel, men den slo ut med en gang, er 25+3 i dag, ikke like sterk som den var i uke 7 (testet pga blødning i uke 6 og venting på tul). Men fikk en kjempe tydelig strek i dag da, og den kom som sagt med en gang. Kan jo hende andre merker ikke klarer reagere hvis det er for mye hcg, har bare strimler hjemme.
Hahah - 2 sjeler samme tanke :p
 
Følger med spent her :)
 
Lurer og koss dette gjekk?o_Oxsmile9
 
Back
Topp