Vil du vite kjønnet?

Mayb31

Elsker forumet
Skal dere vite kjønnet når dere skal på UL?

Jeg vet ikke helt har litt lyst,men sambo vil ikke. Litt domt å vite det når han ikke vet det.
Sist så visste vi det ikke og det var egentlig helt greit,bortsett fra at nyskjerrigheten min holdt på å ta livet av meg noen ganger.
Så her er det egentlig ikke bestemt nei!

veit ikkje heilt..ha ikkje snakket om det enda egentlig..trur ikkje eg vil vite..føler at litt av spenninga forsvinn med det eg. Men vi kjem til å bestemme oss for eit navn på kvart kjønn,det gjorde vi sist!![:D]

vi vil vite det begge to. er glad for at vi er enig om det, hadde vært dumt om bare den ene viste det. Synest det er mye enklere med hensyn til handlig av klær og farge på barnerommet.
Har ikke noe spes ønsker om verken gutt eller jente siden dette blir vår første, bare at dt blir velskapt men jeg har en følelse for at det blir jente.[:D]

Tror nok vi vil vite det ja. Mannen er veldig klar på at han vil vite det, jeg har vel sagt tidligere at jeg ikke vil. Men ting forandrer seg gitt[:D]

vi vil ikke vite det! men det frister jo litt da! hehe...

Vi vil vite det begge to! [:D] Men det er jo ikke sikkert vi får se noen ting på ul da... eller så er det feil... hehe [:D], så vi går nok ikke bananas på gutt-jente-farger for det. Men det kommer nok ann på hvor "sikre" jm og legen er ang kjønnet da. Spennende blir det iallefall!!! Gleder oss masse! 

HEI[:)]

VI VIL GJERNE VITE HVA DET ER DENNE GANGEN.
HAR TO GUTTER FRA FØR - SÅ ØNSKE OM JENTE ER STORT DENNE GANGEN FOR MITT VEDKOMMENDE, MENS FAR HÅPER DET BLIR ENDA EN GUTT.

BARE DET ER FRISKT OG FINT SÅ ER VEL DET HOVEDSAKEN, MEN DET ER VEL LOV Å ØNSKE SEG.......[8|]

Jeg vet ikke helt denne gangen... kunne ikke se det første gangen, så det var spennende til "the bitter end" [:)]
Andre gangen fikk vi vite det ganske ufrivillig, da det var mye komplikasjoner og mye ul. Vi har fått to skjønne prinsesser begge gangene. Første gangen hadde jeg følelsen for at det ble gutt, det har jeg nå også... tok jo feil første gang, så jeg stoler ikke helt på meg selv nei...
Har også tenkt til å strikke klær - sånn sett hadde det vært greit å vite, men ingen krise å strikke i hvitt heller...

Vi vil ikke vite det...
Litt spenning må man jo ha... hehehe

Så lenge alt går bra og at barnet blir friskt så spiller det ingen rolle.

Jeg vil gjerne vite det, ikke fordi det spiller så stor rolle, men fordi jeg er nysgjerrig - og utålmodig [;)] Men mannen synes visst det er greit om det er en overraskelse, så vi får se om vi blir enige før UL. 

Er veldig nygerrig, men vi skal ikke vite det på forhånd. Et vennepar fikk nemelig vite at de skulle få ei jente og gjorde mye rosa-shopping, men ut kom en gutt....! Tror ikke dette er noe som hender ofte , men like greit å vente til vi vet 100% sikkert.

Vi har bestemt oss for å ikke vite det. Men jeg er jo hur nysgjerrig som helst, så det kommer nok for en dag..hihi :)

Jeg vil gjerne vite det, men samboeren har ikke lyst!!! Jeg er altfor nysgjerrig til å si nei om ultralyden skulle vise kjønnet!!! Jeg bare MÅÅ vite det :o)

Jeg vet ikke hva jeg vil, men mannen sier at en ikke åpner julepresanger før på julaften så det blir vel ikke[:D]. Jeg klarer ikke å holde det hemmelig dersom jeg får vite kjønnet så da er det bare å vente

Vi gleder oss kjempe mye til å vite hva det blir. Skal på private UL på onsdag, men ser desverre ikke kjønnet da. Gleder osss såfall til å se om alt er bra med barnet.

Back
Topp