Vil du vite kjønnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Vil dere vite kjønnet når dere er på ultralyd? Eller vil dere ha det som en overraskelse frem til fødselen?

Vil vite :) Tenkte jeg ikke ville vite kjønnet før jeg ble gravid, men nå klarer jeg ikke vente med å få vite det. :P

Vil egentlig kjenne på spenningen med å ikke vite... Men jeg synes det er spennende allerede, og det er 2 uker til UL :eek:

Vi ville vite begge to :) hadde ikke takla å skulle vente til fødsel! Er litt for glad i å planlegge.

Vi vil gjerne vite :) er alt for nyskjerrig til å måtte gå heilt til fødsel med å få vite :P

Jeg vil vente, samboer vil vite :p Var jeg som bestemte sist.. så mulig han må få viljen sin.. hehe, får se. Noen ganger er det jo ganske lett å se selv på ultralyd om man følger med :P

Her venter vi til den er klar til å komme ut :)

Vi har bestemt oss for å vite :) Om den lille ønske å vis sæ fram da :)

Vi skal vente denne gangen. Håper bare jeg klarer å holde meg :D

Vi visste med første, så nå vil vi se hvordan det er å vente :p Veldig spennende! Litt for spennende kanskje...? Har jo veldig lyst til å vite hva det blir og... Men! Vi har hatt oul og sagt at vi ikke ville vite det så nå må vi bare vente.
Huff! :p

Vi visste med første, så nå vil vi se hvordan det er å vente :p Veldig spennende! Litt for spennende kanskje...? Har jo veldig lyst til å vite hva det blir og... Men! Vi har hatt oul og sagt at vi ikke ville vite det så nå må vi bare vente.
Huff! :p

Hehe samme som oss. Men vi har ikke vært på oul enda. Men satser på at jeg klarer å holde meg til fødselen :D

Hehe samme som oss. Men vi har ikke vært på oul enda. Men satser på at jeg klarer å holde meg til fødselen :D
Ja, må satse på det ;) Merker det er litt vanskeligere når jeg ser at andre får vite hva det er. Ikke at vi behøver å forberede så veldig mange materielle ting, men mentalt hadde det vært fint og forberedt seg litt på hva det er :p

Vi vet ikke hva det blir :) Var på OUL idag.

Ønsker egentlig å vite men vi skal ikke vite det da jeg lar mannen få viljen sin :p

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp