vil du vite kjønnet?

soda

Flørter med forumet
jeg klarte ikke å holde meg første gang så da måtte jeg vite det. det ble en gutt men nå vet jeg ikke helt. det er jo mange ulemper med å ikke vite det mener med pratiske ting. men vet ikke om jeg klarer å holde meg. men hadde vært fint å finne ut av det når han/hun kom til verden. hva mener du?[;)]

Jeg klarte ikke å vente, vi vet vi får en gutt[:)]
Greit også å vite synes jeg i forhold til hva slags utstyr som skal kjøpes inn.

Vi får vite helt sikkert på mandag! [:D]
Begge var enige om at vi skulle vite det. Greit å vite med tanke på hva man skal kjøpe! [:)]

merket det første gang at det var greit for da fikk jeg tak i alle tingene som vi trengte og fikk kjøpt litt tøy i blått og ikke bare nøytrale farger.

å det er så gøy å få rede på det. for å være helt ærlig så tror jeg at jeg ikke har fått så mange tårer på en gang fordi jeg var så glad når jeg fikk rede på kjønnet. men ser alle jeg kjenner ikke vil det etter den første. sier at det skal jo være en overraskelse.

Jeg måtte vite det ellers hadde jeg flydd på vegen av nyskjerringhet[8D] Så hadde det litt med at jeg har hele tiden følt at det var ei lita tulle, men alle har sagt gutt og jeg HADDE rett[:D][:D]

Alle sier at vi og får gutt, men jeg er rimelig sikker på at det er ei lita pia! [:)]

Jeg venter min tredje og vil ikke vite på forhånd, og det har vi heller ikke gjort de andre gangene. Det er en del av spenningen. Nå har jeg en gutt og en jente fra før, så da har jeg klær til begge kjønn. Ville ikke kjøpt utstyr i jente- eller guttefarger fordi jeg visste hva jeg skulle få første gangen. Hvis man da får flere, kanskje det ikke "passer" til den neste.

Jordmor sa sist d ble jente.. men vi venta i spenning å ser.. [:D]

Uff, Bekka84 enda ingen framgang?? Har ikke skrevet til deg før da, men har lest om frustrasjonen din flere ganger[:D], skjønner godt at du er utålmodig!

Får håper du har bedre "lykke" i natt da! [:D]

Hvis jeg blir gravid så vil jeg vite det,men det vil ikke sambo så vi får se hva som skjer [:D]

kommer en gutt her,var ingen tvil,luren sto rett til værs[:D]

For meg tror jeg det er det samme. Men er jo ikke på vei ennå så det kan jo hende jeg får noen sterke meninger da.
Men regner med at vi kommer til å ønske å få vite det så tidlig som mulig når vi blir på vei. Mannen er nemlig rimlig bestemt på at han vil vite og da synes jeg det er ok. Noe må han få bestemme også[;)]

Back
Topp