Vil du vite hva du får?

*NinaK*

Forumet er livet
Jeg visste ikke med Maya, og kommer ikke til å ville vite det denne gangen heller. Flere som klarer styre nysgjerrigheten til januar?
 
Hehe, nei vi vil absolutt vite hva det blir. Har visst det med begge barna våre. Klarer nok ikke å holde oss heeelt til januar!
 


vil nåkk vite hva det er ja...var ikke til å tå feil av sist, og så det enklere om det viser seg at det er en gutt så blipper vi å kjøpe så mye nytt
 
Jeg skal helt klart vite det!  ;)
Jeg vil male, handle tøy & kreve at andre strikker til meg, så ja, jeg skulle ønske at jeg kunne få vite det nå ;)

Hvis man skal gå på kjerringråd tror jeg at jeg får jente, men blir typisk en gutt siden jeg & alle andre som vet det tror jente ;)
 
Vi vil uten tvil vite det.. Gleder meg allerede til ordinære ultralyden selvom jeg ikke har fått brev om det engang :p Hehe...
 
Klarer ikke å vente helt til januar for å finne ut hva som skjuler seg så her blir det bestilling av 3D og forhåpentligvis så får vi se hva som befinner seg i magen da :)
 



Vi skal ikke vite det, visste ikke med de 2 andre heller 
 
jaa jeg vil vite...
 
Ja jeg vil vite hva det er :-) Kan nesten ikke vente...
 
Ja, jeg vil kunne forberede meg mentalt, og mamma vil vite så hun kan begynne å strikke:) Skal på UL neste uke, og da er jeg 13+4, så kanskje de allerede da kan se noe... Hadde vært veldig morsomt, men det er nok litt tidlig, så det spørs vel. Men håper nå på det!
 
Jeg er så nyskjerrig av meg at jeg ikke klarer å vente.. Gleder meg masse til den dagen jeg får vite hva det er som skjuler seg der inne
 
Jaa, vil så gjerne vente men vet jeg ikke klarer det. Hvis jeg får gutt har jeg masse klær og arve, blir det jente må jeg nok handle inn litt av hvert :)
 
Viste ikke med den første men vil gjerne vite denne gangen.
 
no har me en gutt og en jente. har visst det med dei..
denne gangen vil eg ikkje vite, treng jo ikkje det egentlig, me har jo alt.. 
men om me klarer holde oss er en ting da.. hehe.. men dette er sist og hadde jo vært kjekt å prøve å ikkje vite en gang og:)
 
Kunne ikke unngå å se det på ul forrige gang ;-) Jeg så det langt før jm sporte om vi ville vite.

Denne gang vil jeg det skal være en overraskelse. Det vil være so spennendes å ikke vite, vente og gjette ;-) Samboen min vil absolutt vite, så vi er ikke enig...
 
absolutt  vite det ja:)
 
Jaaaa!!! Visste forrige gang,men ikke sambo, men denne gangen vil han også!:)
 
Back
Topp