Vil du vise bilde av deg med og uten sminke?

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Jeg syns det er så ENORM forskjell på meg med og uten sminke, men noen sier at de ikke ser om jeg har sminke eller ikke (jeg tror ikke noe på det da)
Vil du legge ut av deg?

Det ligger faktisk på facebook! Lurer på om det er påskeeggmaling eller bollebaking jeg gjør uten sminke. 

Det ligger faktisk på facebook! Lurer på om det er påskeeggmaling eller bollebaking jeg gjør uten sminke. 

Med:
Dette var på nyttårsaften.

Uten:
I fjor sommer en gang.
Ser litt annerledes ut nå, har helt kort hår, og har begynt å nappe øyenbrynene litt.

Mirel: Du er vakker!!

Ha ha Miriel, du kunne ikke brukes som eksempel. Du var jo like nydelig både med og uten sminke.

Det er enormt forskjell på meg også med og uten sminke, men legger ikke ut bilde, vet ikke hvordan jeg gjør det engang. Og gidder ikke å ta før og etter bilder, iallefall ikke i kveld. Litt for trøtt...

Uten.

Med:

Prøvesminken før bryllupet. 
Var grisefornøyd med sminken, men orker ikke sminke meg så mye selv altså, he he!!
Og flott før-bilde.. Hjelper med mer en 2 timers søvn :p

Ikke quote!!
*poff*

¤Woolfmother¤ skrev:
Jeg syns det er så ENORM forskjell på meg med og uten sminke, men noen sier at de ikke ser om jeg har sminke eller ikke (jeg tror ikke noe på det da)
Vil du legge ut av deg?

Trone skrev:
Var grisefornøyd med sminken, men orker ikke sminke meg så mye selv altså, he he!!

Ikke quote!!

Kan jeg få låne det bildet? Jeg skal prøvesminkes og slikt om ikke lenge, og det der var DRITFINT!

Bouncing buttplug skrev:

Trone skrev:

Ikke quote!!

Kan jeg få låne det bildet? Jeg skal prøvesminkes og slikt om ikke lenge, og det der var DRITFINT!

Sure, babe! :) Jeg var kjempefornøyd!! ID-sminke.
Jeg gadd ikke ta av sminken når vi kom hjm kl 05.30 på morgenkvisten og sminken var like fordømrande fin da vi ble vekket etter 3 timer :)  Da hadde den vært på siden kl 1100 på lørdagen :D Og holdt helt til sene kvelden faktisk!

Jeg ser ikke ut uten sminke så det gjør jeg ikke.. Drar nesten ikke på butikken uten sminke engang:P hehe

Back
Topp