Vil du ha noe på butikken?

:D veldig gjenkjennbart. Jeg er skikkelig matlei og spiser for lite og da blir jeg selvsagt massivt sugen på snop siden jeg får i meg for lite kalorier. Men kan jo ikke drite i vanlig mat og spise sukkerklumper heller... Så her biter jeg det også i meg og prøver heller å få inn sunne kalorier... men skal bare bort og snoke etter søtt i skapet først...:bag:

Er veldig glad i is for tida! Særlig kroneis med sjokolade og Crème med mandel!

Ikke svaret du vil ha men, jeg er nemlig motsatt :hilarious:. Går i butikken og finner ikke noe jeg har lyst på overhode. Matlei har jeg vært før, men det er nådd nye høyder!! Nesten kjedelig:banghead:

Urgh, orker ikke mat overhodet. Ihvertfall ikke noe av det som står på den lista der. Elsket snop før, men blir kvalm av å bare se på det nå. Har blitt mer glad i salt potetgull, som jeg ikke likte før, og appelsiner i bøttevis.

Haha.. får ofte spørsmål om det jeg også :hilarious:
Senest istad...

Samboeren (grå snakkeboble)
Jeg (rød snakkeboble)

Det går ofte i melkesjokolade og godt & blandet :hilarious::hilarious:

Vedlegg

• 20190530_002150.jpg
    20190530_002150.jpg
    16 KB · Visninger: 45
Uh, pretzel! Det eneste som frister om dagen :p kunne spist det til alle måltider, men jordmor har gitt klar melding om at jeg må sikre nok proteiner pga beina mine :p så jeg prøver å begrense meg til en pretzel om dagen

Husker jeg sendte mannen på nermeste kiosk kl 04.30 for å kjøpe sjokolade med nonstop og hobby når jeg var gravid..

Haha, nei! Jeg har ikke lyst på noe som helst på butikken, er så kvalm. Umulig å finne noe som frister. Epler og jordbær er kanskje det eneste som ikke gir fullstendig avsmak :dead:

her sier jeg alltid saftis!! eneste som har hjulpet mot kvalme

Finner aldri noe mat på butikken lengre, allikevel eter jeg konstant! Eneste som frister er feit og salt mat, og noe type godis. Må være forsiktig, særlig så lite aktiv som jeg er for tiden.

Ikveld har jeg fantasert om pizza og burger. Og kebab!! Til middag ble det fiskegrateng, sååå nedtur. :wtf:

Back
Topp