Vil du ha julelukt av meg?

Frøken firkløver

Forumet er livet
Hos kua lukter det ikke fjøs for å si det sånn [8D] [:D]
Nå har vi vaska gølvet og vi har børi rot, og vi har hengt opp fuglemat, og vi har kasta skrot!
...og så har vi tent opp min hjemmelagde julepotpurri i en sånn duftbrenner (eller sauseskål med lys under, ettersom jeg har rota bort duftbrenneren min... [:'(]), så her lukter så deeeilig [:D] [:D] [:D]

Fordi det snart er jul og fordi jeg har bursdag førstkommende lørdag,
så tenkte jeg å gi bort julerøkelse til 3 stykker, for å spre julens glade dufter [:D]

...legg igjen en kommentar i bloggen min [link=http://heimehososs.blogspot.com/2010/11/eg-gjer-vekk-litt-julestemning.html](HER)[/link], så er du med i trekningen [:)]
Har det i bloggen for å samle alle eventuelle deltakere på ett sted [;)] [:D]

åå.. Så koselig [:)] Godt med alt som er gjort!! Kommer du hit å vaskjer litt og? [8D]

ORIGINAL: Lene1986

åå.. Så koselig [:)] Godt med alt som er gjort!! Kommer du hit å vaskjer litt og? [8D]

Ja, veldig godt! Problemet er at jeg burde lest til eksamen, men det er så mye annet som frister mer... pynte lys, lukte på lavendel-infiserte kongler [8D], spise sjokolade, surfe, se på TV, leke med ungene.... vaske klært... Oh, that reminds me! ..må sette på en maskin [:)] *Pjuh, så slapp jeg å finne frem bøkene nå allikevel*

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: Lene1986

Ja, veldig godt! Problemet er at jeg burde lest til eksamen, men det er så mye annet som frister mer... pynte lys, lukte på lavendel-infiserte kongler [8D], spise sjokolade, surfe, se på TV, leke med ungene.... vaske klært... Oh, that reminds me! ..må sette på en maskin [:)] *Pjuh, så slapp jeg å finne frem bøkene nå allikevel*
Kos deg du med en pause fra bøkene [:)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp