Vil du ha flere?

Etter to fødsler i 2010 , trenger kroppen en pause... Vilde har jo engle-storesøster Aurora,
men vi håper på å gi henne en søster eller bror om noen år som hun kan vokse opp med [;)]

Har ei på snart 3 og en på 8 uker nå, hadde ikke gjort meg noe om det kom en til!
Men planen er å ha noen kose år hjemme med de 2 første så lenge![:)]
Så tar vi det som det kommer.. Men blir nok 1 eller 2 til!
Greit når man har penger til det og plassen. Mn mye kan jo forandre seg.
Jeg skal hvertfall aldri jobbe fult(om d ikke skjer noe så jeg må) Så har jo tiden til dt også[:D]

ORIGINAL: _sil_

Nei det tviler jeg på... Fødselen skremte livsskiten ut av meg[:'(]

uff da[&o]

Er VELDIG i tvil.........[&o][&:]
Har jo to herlige gutter nå, og sambo har ei jente på 6,5 år fra før... Alt som har med svangerskap og fødsel å gjøre tar jeg med glede en gang til!![:D] Meeen jeg begynner å bli gammel da... Fyller 35 i april!![:o]
Så vi får se når Casper nærmer seg 1 år eller noe...skal aldri si aldri!![8D]

jeg er fint ferdig!!!! men skulle d komme en til uplanlagt, så får jeg heller ta d som d kommer[:)]

oi, her var det mange "gamle" [8D]  what about me?  blir 28 + 10 jeg [:D]

men, med en 18åring, en på 6 og en liten 7 ukers skatt, så må jeg si
meg veldig førnøyd [:D][:D][:D]
etter keisersnitt og sterilisering så blir det ikke fler uansett..

Jeg vil absolutt ha flere om et par år. Tenker å gjøre ferdig studier og så kjøre på med graviditet igjen [:)]

ORIGINAL: These

Vi håper på å få en til om tre-fire år. Hadde et helt strålende svangerskap. Dessuten hadde jeg virkelig sett fram til fødselen, så det at jeg måtte ta hastekeisersnitt gjør nok ønsket om å oppleve en "vanlig" fødsel enda sterkere [:)]

Samme her, føler jeg mistet litt av opplevelsen med å måtte ta hastesnitt. Så jeg har veldig lyst til å oppleve en vanlig fødsel. Men svangerskapet var tøft og fødselen en sterk opplevelse så en til blir ikke før om noen år. Men premien til slutt er så fantastisk at jeg må ha en til i alle fall! [:D]

ORIGINAL: Maanestråle

Vi håper på å få en til om tre-fire år. Hadde et helt strålende svangerskap. Dessuten hadde jeg virkelig sett fram til fødselen, så det at jeg måtte ta hastekeisersnitt gjør nok ønsket om å oppleve en "vanlig" fødsel enda sterkere [:)]

Samme her, føler jeg mistet litt av opplevelsen med å måtte ta hastesnitt. Så jeg har veldig lyst til å oppleve en vanlig fødsel. Men svangerskapet var tøft og fødselen en sterk opplevelse så en til blir ikke før om noen år. Men premien til slutt er så fantastisk at jeg må ha en til i alle fall! [:D]

Helt enig [:D]

ORIGINAL: Siljemor88

Vel.. tenkte leeenge at dette var første og siste!
Noe så grusomt som den fødselen ville jeg ALDRI oppleve igjen[:(] Og alle problemene etterpå..
En baby som skriker og skriker og sjeldent sover..
Kjenner jeg blir mer og mer sliten.

Men..jeg vil jo gi han et søsken. Så kanskje om noen år.. når fødsel er "glemt"[:)]
'

Alt dette blir nok glemt! :))

Jeg ønsker meg en til. Alltid ønsket meg 4 barn. Men det blir i såfall ikke før de to eldste går på skolen[:)]. 

ORIGINAL: Maanestråle

Helt enig [:D]

Sånn hadde jeg det sist gang. Følte meg snytt for slutten på svangerskapet og en fødsel. Tok meg over 1 år for og komme over det. Men var en veldig komplistert sak som skjedde når de tok katastrofesnittet som også hang igjen da.

Back
Topp