Vil du ha flere?

Amoenus

Forelsket i forumet
Nå som dere har født.. hva er planen videre? Skal dere ha flere barn i fremtiden, eller er dere ferdig?.

Før jeg ble gravid var planen å få (max) to barn. Og da med to-tre års mellomrom. Hadde et fint svangerskap og grei fødsel.. så skal nok klare det igjen. Men føler at jeg trenger noen år på meg iallefall. [:)] Men er også litt ambivalent.. På en måte er jeg fornøyd som det er nå, og gi all min tid og kjærlighet til en...Har det veldig fint som det er akkurat nå, men så er jeg redd for at hun kan bli for bortskjemt som enebarn. Tror jeg må ta det litt som det kommer.. men blir jo ikke yngre.. så har ikke all tid i verden heller. [8|]

Hva tenker dere?

litt usikker ennda:P har ei på 2 og en på 3 uker.. før vi fikk Sander så sa jeg at vi bare skulle ha to, men nå er jeg usikker siden fødselen gjikk så fint :p

Litt usikker[8D][:D] Hvis d blir en nr.3 så tørr jeg ikke bli gravid før minstemann er kommet seg i bhage...med den elendige formen jeg har vært i i dette sv.skapet, så må jeg ut i jobb først. Har sånn halvveis planer om å gå hjemme til sommeren 2012 og da er jo snuppa 1,5 år[:)]

etter første fikk jeg ikke følelsen av å ville ha en til før hun var ett år-

jeg har ikke fått følelsen av¨å være ferdig. samtidig synes jeg det er perfekt med 2.. så får bare vente og se.. det blir ikke tre tette hvertfall...[:)]

Jeg hadde ett til tider litt slitsomt sdvangerskap, men en perfekt fødsel.
Om vi vil ha en til...vel vi er litt usikre.
På en måte ja.. sånn med tanke på søsken.
Men det er jo deilig med bare ett lite menneske å ofre all sin kjærlighet til. :)
Og for vår del så må vi jo også gå gjennom prosessen med inseminasjon, danmarksreiser og medisiner.. Det er både mentalt belastende og dyrt.. hmm..

Masse vurderinger frem og tilbake.. :)

Vi må nok bestemme oss om ikke alt for lenge tror jeg.. sånn at eggene mine ikke går ut på dato. :)

Vi har to stk nå,en gutt og en jente.. Så nå får det holde! Jeg har tatt 2 ks og ble anbefalt og ikke få fler pga vevet mitt hadde blitt så tynt,så jeg skal høre på den anbefalningen[:)] Er veldig fornøyd som det er nå[:D]

Akkurat det har jeg ikke tenkt på engang[:D] Men om jeg tenker på det nå..... Så synes jeg det holder i massevis med en[;)] Men OM det skal bli en til, så må det skje innen 5 år ellers synes jeg sambo blir for gammel[8D]

Vi fikk vår første nå, og vi skal i alle fall ha en til... Og vi vil helst ha dem tette, rundt to år mellom dem. Hadde et tøft svangerskap, men en grei fødsel. Også har jeg kommet meg superraskt etter fødselen og svangerskapet, så jeg er på ingen måte skremt, selv om jeg håper på et bedre svangerskap neste gang...

Så får vi se om vi blir fornøyde med 2, eller om vi får lyst på enda flere etter det [;)]

HELL YEAH skal jeg ha flere![:D]

Hadde et greit svangerskap og synes fødselen var en flott opplevelse, så jeg tviler ikke to sekund.
Her skal lillemann få en venn om tre år ca[:)]

ORIGINAL: milla1986

Akkurat det har jeg ikke tenkt på engang[:D] Men om jeg tenker på det nå..... Så synes jeg det holder i massevis med en[;)] Men OM det skal bli en til, så må det skje innen 5 år ellers synes jeg sambo blir for gammel[8D]

Du..pass deg med den gammel tingen...hehhe... [:D] (ble 33 på Mias fødselsdag) Knis... :)

Er 34 år og fått min første [:)] Vi vil ha en til, og hadde egentlig tenkt 2 ganske tette, men etter denne fødselen tror jeg det må blir leeenge til nestemann.. [&:] Men håper minnene blekner etterhvert, sånn at det ikke blir altfor lenge til [:)]

ORIGINAL: Sienna3

Er 34 år og fått min første [:)] Vi vil ha en til, og hadde egentlig tenkt 2 ganske tette, men etter denne fødselen tror jeg det må blir leeenge til nestemann.. [&:] Men håper minnene blekner etterhvert, sånn at det ikke blir altfor lenge til [:)]

det gjør de nok [:)]

om det er noen trøst synes jeg 2 fødsel var en lek ift første [:D]

Jeg VIL kjenner jeg...Men jeg orker ikke gå gjennom et svangerskap til[:'(] Ikke med alle de plagene jeg hadde. Så vi er nok ferdige.

ORIGINAL: Ugla med julegullet

ORIGINAL: milla1986

Du..pass deg med den gammel tingen...hehhe... [:D] (ble 33 på Mias fødselsdag) Knis... :)

hehehe [;)] Sambo er 2 år eldre enn deg , men jeg holder en finger på at man skal være ferdig med barn  når man er passert 40[;)] Men dit har du leeenge igjen, og mange år på å få flere[;)]

Hadde en laaang og tung fødsel, men har et håp om at neste blir annderledes.. så ja vil ha en eller to til :D en til om 2-3 år :D

Kroppen tåler ikkje en ny graviditet så desverre ble dette den siste ungen [:(]

Men men eg har nå 2 Hærlige unger nå [:D]
Så er utrolig glad for at eg har fått dei til tross for at legene sa før eg ble gravid med nr 1 at eg ikkje kunne bli gravid på den vanlige måten og begge e jo blitt hjemmelaget [:D]

ORIGINAL: Amoenus

Nå som dere har født.. hva er planen videre? Skal dere ha flere barn i fremtiden, eller er dere ferdig?.

Før jeg ble gravid var planen å få (max) to barn. Og da med to-tre års mellomrom. Hadde et fint svangerskap og grei fødsel.. så skal nok klare det igjen. Men føler at jeg trenger noen år på meg iallefall. [:)] Men er også litt ambivalent.. På en måte er jeg fornøyd som det er nå, og gi all min tid og kjærlighet til en...Har det veldig fint som det er akkurat nå, men så er jeg redd for at hun kan bli for bortskjemt som enebarn. Tror jeg må ta det litt som det kommer.. men blir jo ikke yngre.. så har ikke all tid i verden heller. [8|]

Hva tenker dere?

vi har 3 gutter så nå er sambo ferdig med barn sier han, men han er 38 år så skjønner den og vi er veldig fornøyd med gutta[:)]

Men sambo er enebarn og han sa før vi fikk barn at skulle vi ha barn sammen måtte jeg love at d blei mer enn 1. for han unte ingen å være enebarn! ikke d at han ikke har hatt d bra, men nå når han er voksen så skulle han gjerne hatt en å dele ting med på søskenvis. også har tanken streifa at den dagen foreldra hannes går bort så sitter han alene. han har sagt d mange ganger at han er misunnlig på døm som har søsken!

her kommer nestemann (om det går etter planene såklart) etter ca 2-3 år.

Eller, GRAVID innen 2-3 år..

Har hatt et så greit svangerskap og en så snill baby at nestemann er godt i tankene. men vil ikke ha de alt for tett, skal jo ha et liv utenom også :)
men greit å bli ferdig engang når man først har begynt

De første ukene tenkte jeg at jeg absolutt ikke skal ha flere barn! Men det begynner å forandre seg allerede [:)] Heldigvis glemmer man litt smertene fra fødselen etterhvert. Nå vil jeg ha to barn til [:)] 

Planen er å sette inn kobberspiral (siden vi plagdes med Lille), så tas den ut når vi føler for å begynne å prøve på neste..

Men planlegger ikke en til enda på noen år..
Vil ha tid til Lille, og det nye livet først... [:)]

Så skal jeg bli helt ferdig med utdannelsen min, får fast jobb, og forhåååpentligvis flyttet i hus til da [;)]
(Lov å drømme, vel?)

Back
Topp