Vil du ha bare et barn?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
For seint for det, gitt :P Her kommer nr 3, og jeg er kjempeglad de har søsken, som jeg selv har hatt. Mye glede og lærdom i det. Jeg ønsker meg mange barn :) Men om foreldrene bare ønsker en tror jeg det også går helt fint, pappa er enebarn, flere nabobarne er enebarn.. Plusser og minuser både med å være bare en eller mange, tror jeg :)

Her er det og nr 3 som kommer :) mine to unger er verdens beste venner og kjeder seg med en gang de er uten hverandre, jeg ser hvor mye glede de har av hverandre :) jeg er selv vokst opp i stor søskenflokk og er veldig glad i dag for at jeg har mange rundt meg :)

To late ;) dette er 3.for oss.. Men ville ikke hatt enebarn,mener at første barn må få et søsken hvertfall . Men at andre tenker annerledes ser jeg ikke noe problem med.

Nr 3 her og ;-)
Kunne ikke tenke meg å få bare ett barn!
De to jeg har er så utrolig glad i hverandre og har så enormt mye glede av hverandre <3

Jeg er enebarn selv, og nettopp derfor har jeg alltid villet ha flere enn et barn! Her kommer nr. 2, det blir også siste :)

Enebarn sjøl æ også. Prøve derfor hardt å få søsken til gutten vårs:) usikker om d e nok m 2 eller om det blir en til etterhvert.

IKM 12.juni, gutt født okt-12.

Nei, jeg vil ha en større familie enn som så :) Venter nummer to, og det holder synes jeg :)

Jeg har også vokst opp som enebarn og har vært veldig fornøyd med det i perioder, men som voksen skulle jeg virkelig ønske at jeg hadde søsken! Selv har jeg foreldre som ikke egentlig ønsket at jeg skulle være enebarn, så de var veldig bevisste på å oppdra meg som om jeg hadde søsken (måtte dele godisen med mamma og pappa, fikk ikke overdådige gaver, arvet tøy etc), og jeg har nok ikke blitt noe "typisk enebarn", i den grad det går an å stereotypisere dem. Mamma og pappa har hatt utrolig mye tid til meg, og det er jo et fantastisk privilegiet. Mye godt ved å være enebarn, men til syvende og sist ønsker jeg meg nok minst to barn om jeg kan få det.

Er enebarn selv, og har ikke lidd en dag i mitt liv pga det. Tvert i mot egentlig. Men i tilfeller som vi har havnet i nå, uten far og med en syk mor, så hadde det vært deilig med søsken å dele med..

Back
Topp