Vil du få bilder redigert?

Annikeen

Forelsket i forumet
Jeg elsker å redigere bilder, så setter meg gjerne ned en kveld etter at lillemann har lagt seg.
Så det er bare å sende meg bilder og hvilken tekst de vil da, så gjør jeg det for dere :)

anniken_nilsen_@hotmail.com

Har ingen æ vil ha fiksa. Men dytte opp [:D]

Vil du lage signatur da?[:D]

ORIGINAL: geena_88

Står at ho ordne bilde med tekst og sånn. Så regne med svaret e ja [:D][;)]

Det kan jeg gjøre vet du :)

ORIGINAL: Annikeen

Det kan jeg gjøre vet du :)

niiice, da sender jeg deg noen bilder hvis du ikke er fullboket allerede[:D]

Det er en ting jeg glemte å skrive. Jeg bruker kun photoscape. Så er vell mest header og signaturer jeg lager. Jeg gjør ikke noe spesielt med bilde viss dere skjønner :)

Det er en ting jeg glemte å skrive. Jeg bruker kun photoscape. Så er vell mest header og signaturer jeg lager. Jeg gjør ikke noe spesielt med bilde viss dere skjønner :)

Åj! Nå sendte jeg en haug med bilder og litt "instrukser".. Om du ikke vil gjøre noe med dem, så ikke stress med det altså!:)

ORIGINAL: Bleiemos

Åj! Nå sendte jeg en haug med bilder og litt "instrukser".. Om du ikke vil gjøre noe med dem, så ikke stress med det altså!:)

Den er grei :)

Men da skal jeg ta kveld, så for dere som ikke har fått tilsendt noe bilde, det kommer etterhvert :)

God natt folkens!

åå jeg kunne også tenkt meg signatur

ORIGINAL: FrøkenM

åå jeg kunne også tenkt meg signatur

Bare å sende bilder, og eventuelt teks det :)

Back
Topp