Vil du dele Monicola?

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Hvilke utenlanskebutikker du shopper fra?

Måtte bestille noe fra USA i dag siden det virker som det jeg ønsket meg ikke er å oppdrive her til lands. Ble jo bare 120 kr, så er jo ingen sorgenskapittel om de aldri kommer, men om du har noen har god erfaring med noen så hadde det vært fint til evt neste gang[:)]

(jeg bruker scrap mart, og en plass til som jeg ikke kommer på navnet på. Er veldig fornøyd. Rask levering og ikke noe tull!)

ORIGINAL: Pelota(jeg bruker scrap mart, og en plass til som jeg ikke kommer på navnet på. Er veldig fornøyd. Rask levering og ikke noe tull!)

Har du link? Gjerne til den du ikke husker navnet på også[;)]

V

ORIGINAL: KaroHun svarer deg sikkert senere.Akkurat nå er hun i byen, ferdig med en fortreffelig lunch med sin ektemann[:D][:D](snakk om være oppdatert da[:D])

Bra noen har kontroll[:D][:D]

ORIGINAL: KaroHun svarer deg sikkert senere.Akkurat nå er hun i byen, ferdig med en fortreffelig lunch med sin ektemann[:D][:D](snakk om være oppdatert da[:D])

hmfr... snakk om prioriteringer, familien fremfor BV... dette er fordårlig[:o][:D]

(godt du har kontollen Karo[;)], om ikke, hvordan skulle det gått med oss da[&o])

ORIGINAL: Karo
ORIGINAL: *Jippii*
hmfr... snakk om prioriteringer, familien fremfor BV... dette er fordårlig[:o][:D](godt du har kontollen Karo[;)], om ikke, hvordan skulle det gått med oss da[&o])

[;)]

Dytter litt

prøver igjen

ORIGINAL: ~monicola~
ORIGINAL: *Jippii*prøver igjen
så den ikke før nå ... svar kommer [:D]Ser dere har hatt det morsomt på "min bekostning" i går [:D][:D]

jah[&o] er skrekkelig lei for det, skal aldri gjenta seg!!! *rapporterer meg selv*[:(][:D]

ORIGINAL: *Jippii*
ORIGINAL: *Jippii*prøver igjen
så den ikke før nå ... svar kommer [:D]Ser dere har hatt det morsomt på "min bekostning" i går [:D][:D]
jah[&o] er skrekkelig lei for det, skal aldri gjenta seg!!! *rapporterer meg selv*[:(][:D]

[8D]

Back
Topp