Vil du bli gravid igjen?

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Vil du bli gravid igjen eller er du ferdig?

Evt. Når ville du tenkt på å få neste?

Jeg vil gjerne ha en til, men ikke før om noen år. Dette er vår første og jeg vil nyte han og en ikke-gravid kropp litt før vi starter på noe nytt :-P

Vi vil gjerne ha 1 til, ønsker å gifte oss først noe som er planlagt i 2018 så etter bryllupet ønsker vi å prøve igjen :)

Leker med tanken om 1 til, men ikke før om et par år. Så får vi se :)

Jeg har litt lyst på en til, men mannen er ikke enig :p. Vi har 2 fra før å han ville egentlig stoppe etter vi fikk nr 1:p

Vil veldig gjerne ha to til siden dette er første... Mannen vil stoppe på han her, så håper vi iallfall kan møtes på halvveien ;) vi er ikke 20 lenger så bør vel få en til ganske snart om vi skal det :)

Har 3 barn nå så er ferdig.. Men hormoner akkurat nå så syns det er litt vanskelig å si aldri gravid eller baby igjen!! Til og med noen tårer når jeg begynte å pakke ned gravidklærne!! ;)
Men, mannen var ferdig etter 2, og siste er en overraskelse, og til uka får mannen rekvisisjon til sterilisering, så da er vi ferdig ferdig! :p
Vet også at når hormonene roer seg og babyen blir en gutt, vil jeg huske at 3 holder! Skal følges opp når de blir litt større også (Er 5,5, 2,5 og 5 uker)! :)

Nei vi stopper nå på nr 2. Vi er begge enige om det. Har nok med å følge opp de 2 vi har i tillegg til full jobb :) Også er jo ikkje i 20 årene lengre heller :P Hadde jeg vært noe yngre så kaaaanskje det hadde blitt en til :P

Tror nok at vi blir å få iallfall en til ja. Men det blir hvertfall 3 år til. Det er 3.5 år mellom storesøster og lillebror og jeg synes det er perfekt aldersforskjell. Vil ikke ha de noe tettere. Deilig at minste er bleiefri, sover natta gjennom i egen seng og har fått masse oppmerksomhet som minste i verste trassalderen før vi får en til. :)

Savner ikke akkurat å være gravid helt enda, så kjenner jeg behøver 3 års restitusjonstid før jeg starter på nytt :P

Jeg vil ha 2 til (dette var første), men mannen vil gjerne ha 3 til! Haha, så vi får se etter hvert! Venter nok litt over et år før vi begynner å prøve igjen :)

Vil hvertfall ha 1 til siden dette er første:) ønsker gjerne en til om 2 år. Men siden det tok mange år å lage 1, Så skal jeg være takknemlig for den ene jeg har fått om vi så ikke klarer å få fler:)

Vi vil gjerne ha en til om ikke lenge :) Håper å være heldig å bli gravid i løpet av dette året, eventuelt etter jeg slutter å amme :)

Back
Topp