Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Selv om valget er over har jeg likevel en kampsak som jeg håper dere vil kjempe sammen med meg om.
Noen truer med å fjerne kontantstøtten, og det kan vi ikke ha noe av.
Valgfriheten, muligheten for å være hjemme med barn er viktig!
Krf ville utvide den, men de som er nå vil jo fjerne den helt så snart de får full barnehagedekning..
Men, jeg vil ikke ha barna mine i barnehage jeg!
Jeg kommer kansje til å la mamma'n min få passe nurket noen timer mens jeg jobber i firma hennes, men jeg vil ikke overlate barnet mitt til fremmede. Jeg vil ha kontroll over oppdragelsen til barna mine.
Jeg syns kontantstøtten skal beholdes, men med restriksjoner. Syns det er helt feil at folk kan bruke kontantstøtten til å holde dagmamma, og likevel jobbe.
Dessuten, for folk flest er kontantstøtten alt for liten til at den gir foreldre et reelt valg om å væe hjemme eller jobbe....
(Jeg er nå glad Bondevik gikk på trynet....[&:]) men igjen... bare min mening[:D]
Arbeiderpartiet mener at utbygging av barnehagetilbudet, reduserte barnehagepriser, utvidet foreldrepermisjon og småbarnstillegg i barnetrygden er bedre tilbud til barnefamiliene enn å videreføre kontantstøtten. Vi vil derfor avvikle denne når full barnehagedekning er oppnådd og alternative ordninger er etablert. Utfasing av kontantstøtteordningen skal tidligst skje i 2008.
Kontantstøten forsvinner ikke pga ny regjering!!!! Hvem har sagt det?!??!?!?!
Ser mange her inne tror at Ap vil fjerne den!?!?!?! Halllooooooo!?!??!
Hvem har sagt at de vil det? Hagen i Frp? Ler.......
Før stemming sier de andre partiene mest om hva de andre vil istendenfor å fortelle hva de egenetlig vil selv... Latterlig
Men AP er det beste partiet for oss "med små folk" Nå blir det barnehage palss til alle som ønsker, OG SELKLART kan de som vil være hjemme med barne være det UTEN Å MISTE ET ØRE I PENGER HVER MND, for kontantstøtten kommer ALDRI til å forsvinne uansett hvem som styrer.
Og mest sannsynlig vil de videreføre kontantstøtten i en mer restrektiv for (kan ikke brukes på dagmamma o.l.) fordi AP samarbeider med SP, som ønsker å beholde kontantstøtten.
Arbeiderpartiet mener at utbygging av barnehagetilbudet, reduserte barnehagepriser, utvidet foreldrepermisjon og småbarnstillegg i barnetrygden er bedre tilbud til barnefamiliene enn å videreføre kontantstøtten. Vi vil derfor avvikle denne når full barnehagedekning er oppnådd og alternative ordninger er etablert. Utfasing av kontantstøtteordningen skal tidligst skje i 2008.
Iza: Du tar desverre litt feil. Men folket had stemt og vi får desverre ikke gjort så mye med det. Men jeg skal love deg jeg at du kommer ikke til å miste kontanstøtten din :)
Hege Heier på Jens :) Go gutten min det. Dere må vel si at det er en kjekk mann, eller hva jenter?