LilleLisska
Forumet er livet
http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_5_13_7&products_id=22
[:)]
Vil høre alt om den [;)]
[:)]
Vil høre alt om den [;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ellaumbrella
Har den, den e helt grei. Den knirke en del, men etter en runde smurning så e det borte... Men æ foretrekke lufthjul framfor plasthjul egentlig...
ORIGINAL: LisskaOgRampen
Har den, den e helt grei. Den knirke en del, men etter en runde smurning så e det borte... Men æ foretrekke lufthjul framfor plasthjul egentlig...
Ja, men kan man ikke skifte hjul? Og alle vogne knirke jo så [:)]
ORIGINAL: LisskaOgRampen
Ja, men kan man ikke skifte hjul? Og alle vogne knirke jo så [:)]
Hehe, du har ikke hørt knirking før du har hørt denna... [:D][:D] Det e høøylytt knirking!![:D] Men det blei borte etter sambo smurte den me fett.
Trur ikke man kan få lufthjul til den, men æ vet ikke. Orke ikke høre den står i bhg som sovevogn
ORIGINAL: 2007baby
Skjønner ikke hvorfor folk klager for at vognene deres knirker. Kan dere ikke kjøpe "Gris" og smøre hjulfestene med.
Jeg fikk butikken til å smøre vognen med gris før jeg kjørte ut med den. Har også smurt gris jevnlig på de andre to vognene vi har.
Forøvrig vil jeg bare si at jeg har Careena Easy og er kjempefornøyd med denne, bruker den som byvogn.
ORIGINAL: Kakemonsteret
Har kke noe annet enn å si enn - drittvogn
Kjøp heller emmaljunga scooter eller noe sånt
ORIGINAL: 2007baby
Skjønner ikke hvorfor folk klager for at vognene deres knirker. Kan dere ikke kjøpe "Gris" og smøre hjulfestene med.
Jeg fikk butikken til å smøre vognen med gris før jeg kjørte ut med den. Har også smurt gris jevnlig på de andre to vognene vi har.
Forøvrig vil jeg bare si at jeg har Careena Easy og er kjempefornøyd med denne, bruker den som byvogn.
ORIGINAL: Kakemonsteret
Har kke noe annet enn å si enn - drittvogn
Kjøp heller emmaljunga scooter eller noe sånt