Vil du anbefale den vogna her? *link*

LilleLisska

Forumet er livet
http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_5_13_7&products_id=22

[:)]

Vil høre alt om den [;)]

Come on folkens [:D]

Har den, den e helt grei. Den knirke en del, men etter en runde smurning så e det borte... Men æ foretrekke lufthjul framfor plasthjul egentlig...

ORIGINAL: ellaumbrella

Har den, den e helt grei. Den knirke en del, men etter en runde smurning så e det borte... Men æ foretrekke lufthjul framfor plasthjul egentlig...

Ja, men kan man ikke skifte hjul? Og alle vogne knirke jo så [:)]

ORIGINAL: LisskaOgRampen

Hehe, du har ikke hørt knirking før du har hørt denna... [:D][:D] Det e høøylytt knirking!![:D] Men det blei borte etter sambo smurte den me fett.
Trur ikke man kan få lufthjul til den, men æ vet ikke. Orke ikke høre den står i bhg som sovevogn

ORIGINAL: LisskaOgRampen

Hehe, du har ikke hørt knirking før du har hørt denna... [:D][:D] Det e høøylytt knirking!![:D] Men det blei borte etter sambo smurte den me fett.
Trur ikke man kan få lufthjul til den, men æ vet ikke. Orke ikke høre den står i bhg som sovevogn

Okei, ble litt usikker nu [8D][:D]

Skjønner ikke hvorfor folk klager for at vognene deres knirker. Kan dere ikke kjøpe "Gris" og smøre hjulfestene med.

Jeg fikk butikken til å smøre vognen med gris før jeg kjørte ut med den. Har også smurt gris jevnlig på de andre to vognene vi har.

Forøvrig vil jeg bare si at jeg har Careena Easy og er kjempefornøyd med denne, bruker den som byvogn.

ORIGINAL: 2007baby

Skjønner ikke hvorfor folk klager for at vognene deres knirker. Kan dere ikke kjøpe "Gris" og smøre hjulfestene med.

Jeg fikk butikken til å smøre vognen med gris før jeg kjørte ut med den. Har også smurt gris jevnlig på de andre to vognene vi har.

Forøvrig vil jeg bare si at jeg har Careena Easy og er kjempefornøyd med denne, bruker den som byvogn.

Ja, det e bare å smøre på! [:D][8D]

ORIGINAL: Kakemonsteret

Har kke noe annet enn å si enn - drittvogn

Kjøp heller emmaljunga scooter eller noe sånt

Så på den.. ikke så mye forskjell i pris heller [:)]

ORIGINAL: 2007baby

Du mener vel sikkert Grease.
Men det er jo ikke meningen at vogner skal knirke så høylytt som det carena vogner kan gjøre.

ORIGINAL: Kakemonsteret

Har kke noe annet enn å si enn - drittvogn

Kjøp heller emmaljunga scooter eller noe sånt

Sign

Ja, gris eller grease. Tok det på uttalelsesmåten.

Back
Topp