Vil det skal bli tirsdag nå..

smona

Andre møte med forumet
Så vi får oul overstått :)) så utrolig spent og nervøs !!! Og nysgjerrig ikke minst :))
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

skal først torsdag neste uke.. utolmodig

To uker til min... men godt det er to uker til... for vist ikke hadde jeg stressa med julegavene.

Torsdag neste uke her også. Er skikkelig rart å ønske at dagene i desember skal gå fortere, vanligvis vil jeg jo ha lenger tid til å lese på eksamen på :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også i morgen! Veldig spent :)

Hvor skal dere på ul da? Jeg skal på Lillehammer

Jeg skal på KK (Bergen), har vært veldig fornøyd på tidlig UL, og håper lille vil vise hva han/hun er ;)

Oi mange som skal i morgen da :) lykke Lykke til :))

Lykke til i morgen!:) håper du får d like fint som meg der:) vi hadde iallfall en kjempekoselig stund:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Lykke til alle sammen:-)) Jeg må vente i 2 1/2 uke til:-0 men vet alt er bra siden jeg har vært på mange UL pga blødninger:-))

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal på UL imorgen og begynner å bli kjempenervøs!!! Nesten så jeg skulle ønske det var leeenge til, da jeg kjente litt på det når jeg fikk dato for UL, men etterhvert så har jeg ikke tenkt stort på det for var så lenge til - men nå er det sykt nært!!!Hele livet kan bli snudd på hodet liksom, om d verste skulle skje og noe er galt :smiley-angry003

Back
Topp