vil dere

Begge tidligere har ligget med beina i kryss og navlestrengen i mellom, men vi har sett det på 3d ul :) Så tror ikke vi får sett det på ordinær, men om dem ser det vil vi gjerne vite det :) Skal på 3d denne gangen også :)

mrs_mamma skrev:
Begge tidligere har ligget med beina i kryss og navlestrengen i mellom, men vi har sett det på 3d ul :) Så tror ikke vi får sett det på ordinær, men om dem ser det vil vi gjerne vite det :) Skal på 3d denne gangen også :)

Vi var på 3D sist gang, og det var jo helt fantastisk.. Vi fikk jo skikkelig gode filmer, og han ligner faktisk veldig på de. Så må jo ta det denne gangen også :D

Ros1 skrev:

Lille Banana skrev:
Jeg vil ikke vite kjønnet, men mannen vil, så da blir det til at vi skal vite det denne gangen. Klarer ikke at han vet og ikke jeg:). Forrige gang bestemte jeg, og da var det en hemmelighet frem til fødsel:). 

Er jo veldig spennende å vente til fødselen, viss man klarer 
Hadde dere noe følelese på hva som kom, eller ble dere veldig overrasket`?

Jeg hadde egentlig ingen magefølelse på kjønn, men de fleste trodde det ble gutt pga formen på magen. Pulsen viste derimot jente, og jordmødrene på føden var sikre på at det ble jente., og jente ble det :-). 

vi har prøvd begge deler, så nå den 3.gangen skal vi IKKE vite... hvis vi klarer å la være å spørre.. Er så spennende... men kan bli litt lei av kjønnmaset til alle og enhver, men likevel...  :)

ps.. kommer til å få "kjeft" av de nysgjerrige kollegene på jobb når jeg kommer fra UL uten å ha svar på det de lurer på ;) hehe

eg har lyst til begge deler! Har litt lyst å teste ut å ikke vite noe, men tror ikke eg klarer å la være å vite noe! Og min kjære sier at om eg vil vite det, så vil han også...

Jepp. Det er nok en liten gutt i magen min nå... jeg vil gjerne ha det bekreftet... eller få meg en overaskelse

Vi önskar inte att veta. Vi tar det som det kommer och blir lika lyckliga oavsett vad vi får, plus att det blir världens bästa överraskning!:-)

Me visst ikkje med førstemann, og ville vite med andremann. Det er MYKJE kjekkare å ikkje vite!! Så denne gongen vil eg ikkje vite det :)

Dvs..eg har "visst" det begge gongane, men syns ikkje det var gøy å vite det etter ul! Mykje kjekkare å kunne lure på det, og høyre alles meininger om kjønn heilt fram til fødselen :-D

Back
Topp