vil dere

Ros1

Glad i forumet
vite hvilke kjønn som ligger i magen?

Vi vil veldig vite hva som ligger inni der, jeg er altfor nysgjerrig til å ikke vite. Også kanskje greit når jeg må handle inn dobbelt av alt og ikke måtte kjøpe bare nøytrale ting 

Amourica skrev:
Om bøllefrøet vil vise seg frem så vil jeg veldig gjerne vite det ja :)

sign :) 

jepp helt klart :)

Jeg vil ikke vite kjønnet, men mannen vil, så da blir det til at vi skal vite det denne gangen. Klarer ikke at han vet og ikke jeg:). Forrige gang bestemte jeg, og da var det en hemmelighet frem til fødsel:). 

Vi vil vite d, hvis d er mulig å se. Har fått vite d I mine to andre svangerskap også :-)

Vi viste det ikke første gangen (etter mannen sitt ønske). Andre gangen viste vi det (etter mitt ønske). Denne gangen er vi enige om at vi vil vite :)

Ja det vil jeg vet ikke helt hva sambo vil enda men tror han også vil.
Vi viste det første og det var veldig kjekt. Så lenge lille vil vise oss om h*n er jente eller gutt så vil jeg vite=)

Lille Banana skrev:
Jeg vil ikke vite kjønnet, men mannen vil, så da blir det til at vi skal vite det denne gangen. Klarer ikke at han vet og ikke jeg:). Forrige gang bestemte jeg, og da var det en hemmelighet frem til fødsel:). 

Er jo veldig spennende å vente til fødselen, viss man klarer 
Hadde dere noe følelese på hva som kom, eller ble dere veldig overrasket`?

Ja, alt for nysgjerrig til å ikke skulle vite. Hehe... 

må vite... Vi kommer aldri til å komme frem til både jentenavn og guttenavn. Vi må snevre inn. Hadde vi ikke visst, måtte nok staten komme med et navn til oss. Vi er så forskjellig i navnesmaken at vi så vidt har funnet navn til de to vi har.. Haha

Vi har itj heilt bestemt oss enda...

Ja, vi skal vite kjønnet :) Blir det jente, så må vi holde det hemmelig :P Ellers er det noen bestemødre som går helt amok her :D hehe..

Jeg vil vite, gubben vil ikke vite...hadde egentlig en avtale om at jeg fikk viljen sist, så nå skulle han få viljen. Men tror ikke jeg klare det faktisk
Er sååååå nysgjerrig!!

Ja , jeg vil nok gjerne vite det . Og det vil nok min kjære også , og blir spennende den dagen vi skal på UL og finne det ut om magefølelsen er korrekt ;)

Ja me ønske å veta d, viss knøttet er me på å visa seg fram ;-)) Me viste d forje gang og, er såå forveten at me MÅ veta d :p ganske så praktisk og egentlig :)

Ja, hvis vi får se, så.

Back
Topp