Vil dere vite?

StoresøsterJan10

Elsker forumet
Vil dere vite kjønnet på barnet?
Jeg har veeeldig lyst til å vente til fødselen denne gangen, men tror neppe jeg klarer det.
Hva med dere?

ja de vil e:) tror aldri e klara å vente til fødselen me de nei=)

jwg klarer ikke vente til fødsel he he... bare må vite [:D]

ORIGINAL: connie83

Hehe tror ikke jeg klarer det jeg heller[:D]
Men har veldig lyst til å få en skikkelig overraskelse når jeg har fødet, må jo være spennende og ikke vite.

Ender nok med att jeg tar 3D som forrige gang hehe

Ja har veldig lyst å vite det [:D] Hadde nok aldri klart å ventet.

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

Men har veldig lyst til å få en skikkelig overraskelse når jeg har fødet, må jo være spennende og ikke vite.

he he ja sikkert kjempe artig å ikke vite men synes det blir så vanskelig å handle jeg da he he he... også føler jg at jeg får ett nærere forhold når jeg vet [:D] men det er meg da[;)]

Jeg har både ventet og ikke ventet..
Ikke helt bestemt oss enda[:D][:D] Det gjør vi vel ikke før jeg ligger der[8D]

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

he he ja sikkert kjempe artig å ikke vite men synes det blir så vanskelig å handle jeg da he he he... også føler jg at jeg får ett nærere forhold når jeg vet [:D] men det er meg da[;)]
Hehe det er sant. Regner nok med jeg sjekker, er jo greit å få vasket unna tøyet som snuppa her hadde om vu får en jente til

Jupp, vil vite!! Visste nummer 2 og, men ikke første. 

ORIGINAL: blirmamma10januar10

jaaaaa[:D] klarer ikke vente...! viste ikke med yngste jenta selvom vi var på 2 ul, så var rimelig nysjerrig når hun ble født[;)]

men aaaaldri igjen, jeg er alt for nysjerrig til å ikke vite det[:D]
Hehe er det selv[8D] Men har på den andre siden veldig lyst til å ikke vite[:D] Får se hva som skjer når jeg ligger på benken og h*n spør om jeg vil vite[:)]

Klarer helt sikkert ikke å si nei når jordmor spør uansett!
Er jo kjekt å vite for forbredelsene sin skyld da[8D]

Vi har bestemt oss for å vite kjønnet, klarer ikke vente i 9mnd for å se hva det blir!!![:D] føler alt blir enklere, navn og klær osv..

Jeg syns det var veldig kjekt da vi fikk førstefødte å vite kjønnet[;)]

Så ja, vi vil vite det denne gangen også[;)]

Ja, skal vite det, men tror vi holder hemmelig for resten [:)] Alle fikk vite det sist gang, men denne gangen kan det være litt spennende for de andre å ikke vite [:)]

Jeg har veldig lyst å vite hva vi får [:)]
Vi fikk vite det sist også[:)]

ORIGINAL: S.Reve

er litt usikker altså,men vi har enda god tid på å velge [:)] hadde jo vert en utrolig opplevelse og ikke vite da [:D]
Ja er det jeg mener også, fødselen er jo kjeeeempe fin i seg selv, men tenk den ekstra overraskelsen man får da[:)]
Men jeg er jo så innmari nysgjerrig og, så regner med vi vil vite[;)]

Back
Topp