Vil dere vite

Nei, vi vil ha en overraskelse. :) Eller, i hovedsak jeg, men tror mannen er med på det nå. :)

Må handle litt klær før det kommer en baby. Har noe fra da guttungen var liten, men gleder meg til å kjøpe masse smått :D moro å se i butikkene. Er såå mye fint tøy man får kjøpt nå. Handler gjerne på finn også.

Vi skal ikke vite :) Visste ikke sist og syns det var en veldig spesiell opplevelse så vi vil nok aldri vite :)

Ja det er jo siste barnet mitt, å vi har gutt! Hadde vært utrolig kult med jente nå :D å vis det er det! Så vil jeg gjerne gå all inn med jente farger :P å er det gutt er det jo flott å vite at vi ikke trenger å handle noe nytt. Anna enn bilstol å litt småting :)

Vi skal ikke vite nå, har gjort begge deler tidligere. Nå er det siste og vi (spesielt jeg) vil ikke vite nå :-)

Jeg vil ikke vite men mannen vil vite :) men kjenner jeg meg selv rett så blir vel jeg for nysgjerrig når vi er på oul at jeg kommer til å ville vite da, i hvertfall hvis mannen får vite :P

Ja, vi vil gjerne vite det. Vi er alt for nyskjerrige av oss :)

Jeg vil gjerne vite det, men vi kommer ikke til å si det til noen, for unnskyld meg, men det å dele inn i rosa/blått blir alt for stereotyp for meg altså :-) Så for å unngå å bare ende opp i babygaver i 1 farge så skal vi ikke si det til noen:)

Jeg vil gjerne vite det, men vi kommer ikke til å si det til noen, for unnskyld meg, men det å dele inn i rosa/blått blir alt for stereotyp for meg altså :-) Så for å unngå å bare ende opp i babygaver i 1 farge så skal vi ikke si det til noen:)
Veldig enig!
Viste et plagg til min mor i leopard med rosa kanter på, hun mente det kunne jeg ikke ha på en gutt. Eh jo det kan jeg vel :D

Back
Topp