Vil dere vite???

Memme

Glad i forumet
kjønnet på barnet??Ville ikke det første gang men nå vil jeg det av litt praktiske grunner.Kommer det ei jente til har vi jo så mye som kan brukes på nytt.

Ja vi vil vite kjønnet. Det hadde vært spennende å ventet også, men er for nyskjerrig til det. Håper det er lett å se når vi skal på UL 16. feb. Blir litt kjedelig å gå derfra hvis legen er usikker på kjønnet, nå når jeg er innstilt på å få vite det, men, men det viktigste er jo at alt går bra!

Nei vil i utgangspunktet ikke vite det, men dersom man ser det på UL, så er det lite man kan gjøre med det [:)]

Ja, vi vil vite hvilket kjønn det er! Har en gutt og en jente fra før, så det betyr ikke så mye fra eller til hvlket kjønn det er. Vil vite  det først og fremst av praktiske årsaker (kan kvitte meg med klær jeg ikke får bruk for). Ønsker meg en gutt, men blir glad hvis det blir en jente også. Jenter er så mye mer krevende enn gutter, i hvertfall den lille "sjefen" som vi har hjemme!! Gleder meg til UL på torsdag, men gruer meg også litt. Håper at alt står bra til med nurket!! Det spenner og sparker i hvertfall med jevne mellomrom![:)]

Jeg kunne tenke meg å vite det, men samboer er så bestemt på at vi ikke skal vite - så da blir det til det.
Har foreløpig ingen følelse av hva det blir heller.

Har bestemt oss for å ikke få vite det, men må innrømme at jeg er ganske nysgjerrig... Men vi skal nok klare å vente til juli... [:)]

Vi vet hva det blir ja, klarte ikke å styre nyskjerrigheten vår. Nå vet vi at detblir en gutt!![:D][:D]

Vi vil veldig gjerne vite hvilket kjønn det er, mest av praktiske årsaker som innkjøp av utstyr og sånt.Kommer til å bli kjempeskuffa hvis de ikke ser hva det er når vi skal på ul 21.februar..

Jeg har egentlig villet vite det hele tiden, men typen insisterer på ikke...
Så da vet jeg ikke helt om jeg bare skal gi etter for det.
Er jo spennende med overraskelse også da![:)]

Back
Topp