Vil dere vite...

gutt11og?

Elsker forumet
... hvilket kjønn det blir, når ul-tiden kommer, og det er muligheter for å vite det? :)

JA! altfor nysgjerrig til å la være [8D]

Ja, vi vil vite det.. Pga nysgjerrigheten, og iforhold til farger ting og tang en skal kjøpe..[:)]

ja skal vite det, men jeg tror at reken min er en jente.....hvorfor det kan jeg ikke sette ord på

ORIGINAL: MrsQuattro

Ja, vi vil vite det.. Pga nysgjerrigheten, og iforhold til farger ting og tang en skal kjøpe..[:)]

Sign

ja, jeg blir nødt til det, for jeg er ulloman og skal bestille en del stæsj fra usa - og slikt ting tar tid så... [;)]

Tror jeg skal prøve så godt jeg kan å ikke vite[:)]

Ikke bare vi som er nyskjerrige altså ;)
Jeg har foreløpig ingen tanker/følelser om hva det kan være, men er veldig plaget av kvalme, og de sier at det kan være tegn på jente [;)]
Men det spiller ingen rolle for meg, bare h*n er frisk :)

ORIGINAL: Linn1986

Ikke bare vi som er nyskjerrige altså ;)
Jeg har foreløpig ingen tanker/følelser om hva det kan være, men er veldig plaget av kvalme, og de sier at det kan være tegn på jente [;)]
Men det spiller ingen rolle for meg, bare h*n er frisk :)

huff... hehe tante var kvalm i alle sine graviditeter, hun fikk 1 jente og 2 gutter

Ja, vi vil vite[:)]

Og jeg har jentefølelse.. sikkert for at vi hadde oss 3 dager før EL, og det var det.. Heh..[8D]

vi vil ikke vite det. som sist gang, vil vi at det sal være en overraskelse. er ikke så nøye hva det blir så lenge babyn er frisk [:D]

ORIGINAL: SunShin

JA! altfor nysgjerrig til å la være [8D]

Usikker om jeg vil vite noe.....men min samboer vil vite. Så vi får se hva vi blir enig om når den tid kommer. Spørs om ikke nysgjerrigheten ikke tar overhånd [;)]

vil nok vite det ja. men , har en følelese av at det kan være ei jente i magen nå [:D]

Jaaaa. Klarer ikke vente[:D]

Tjaaaaaa.....Vet ikke jeg...

Altså av praktiske grunner (som nyfødt klær) hadde det vært greit å vite kjønnet...[:)]

Men har jo litt lyst å få en suprise da...[8D]

Men jeg kjenner sambo og meg så godt at vi kommer til å spørre om kjønnet om det er mulig...[:D]

Nesten som om jeg håper denne gjemmer seg...[8D][:-]

Tror vi vil vite det ja, har i grunn ikke snakket om det så mye enda. Jeg har de siste dagene begynt å lure på om det er en jente eller gutt, men har foreløpig ikke noen følelse om hva det kan være. Det spiller egentlig ikke noe rolle om det er en gutt eller jente så lenge babyen er frisk [:D]

ORIGINAL: *MaCa*

Tjaaaaaa.....Vet ikke jeg...

Altså av praktiske grunner (som nyfødt klær) hadde det vært greit å vite kjønnet...[:)]

Men har jo litt lyst å få en suprise da...[8D]

Men jeg kjenner sambo og meg så godt at vi kommer til å spørre om kjønnet om det er mulig...[:D]

Nesten som om jeg håper denne gjemmer seg...[8D][:-]

signerer denne jeg

Back
Topp