Vil dere vite om det blir...

Vi vil vite det! [:)]

Vil vite det ja,klarer ikke å vente..

vil vite d:) om d vises...

Skal vite det...Har prøvd en av hver...Og jeg kunne tenkt meg å ikke vite det denne gang og,men mannen vil så da skal han heller få viljen sin[:D] Siden jeg har fått vlege de to første gangene[8D]

Vil vite det på ul, så håper de ser hva det er [:D]

Jeg vil også vite det, klarer ikke vente[;)]

For meg er det en viktig del av det å være gravid, å undre seg. Ikke vite hvem som er der inne, eller om det er gutt eller jente. [:)] Så vi skal ikke vite nå heller!! Basta! Om vi ikke ser det da selvfølgelig...

skal vite det:-) har holdt ut to svangerskap uten ¨å vite det så denne gangen skal jeg ikke pines:-)
men nå har vi begge en av hver da. :-)

Jeg fikk vite det sist jeg var gravid, at det ble en jente og det ble det også. En del av meg har lyst å vite hva det blir denne gangen og en annen har ikke lyst å vite det men få vite det når babyen ser dagens lys, men jeg får høre litt med han jeg er sammen med om dette å høre hva han vil [:)].

Vi skal vite det , uten tvil!! 

Da jeg skulle ha min to første barn visste jeg ingenting før de ble født, men denne gangen lurer jeg på om jeg kanskje skal få vite det[:)] Litt lettere å planlegge når man vet om det blir gutt eller jente. Jeg har ingenting igjen etter mine to barn så vi må kjøpe absolutt alt. Da kan det være greit å vite om vi skal legge oss på blått eller rosa[:)]

Vi viste det sist, og vil vite det nå å [:D]

Vil gjerne vite det, siden det er vår første.

vi vil også vite!

[:D]

Altfor nyskjerrig til å ikke ville vite det [:D][:D][:D]

Back
Topp