Vil dere vite kjønnet?

Blåmann

Elsker forumet
Vi tror ikke vi vil vite....... har liksom blitt så lite viktig oppi hele prøvinga. Også har vi fått beskjed av foreldrene våres at ingen av de vil vite det, så da blir det jo veldig vanskelig hvis vi skal vite det da[8D]

Jeg vil ikke men samboeren vil så da må jo nesten jeg også! [:D]

Skal som sist,ikke vite [:D][:D]

Det var HERLIG,og extra rørende å liksom få høre: Det er en jente,hehe [8D]

Om vi får mulighet vil vi vite det [:D]
Er så mye annet spennede med graviditeten og så liker jeg å planlegge. Greit med tanke på farger og slikt [;)]

Men ingen krise om vi ikke ser det da, kommer nok ikke til å ta opptil flere private ul for å prøve å finne det ut [8D]

Ja, vi vil vite kjønnet[:D] Enkelt og greit[;)] men har full forståelse for de som velger å ikke å vite kjønnet[:)]

MÅ vite [8D] eg blir ikke å klare å gå i 9 mnd med gullet i magen uten og vite hva det blir.. vil jo begynne og shoppe med engang jo.. [:D]

Ja vi skal vite det denne gangen!

Har hatt to svangerskap og IKKE visst det og har uansett en av hver fra før så denne gangen skal vi prøve hvordan det er å vite det! [:)]

Vi vil også vite! Deilig å være forberedt! :)

jeg vil ikke vite..men sambo vil vite[>:] forrige svangerskap ville han egentlig ikke vite, mens jeg ville vite, og det endte med at vi visste. så avtalte vi at neste gang skulle vi ikke vite. men nå har han ombestemt seg så vi får se hva det blr til.

Har veeeeeldig lyst til å vite, men hadde vært dødsspennende å ikke vite også[:D]
Får vente å se i første omgang det er noe vits i å tenke på kjønn i det hele tatt..

JAAA jeg vil vite!![:)][:)][:)] hehe..i dag måtte jeg bare kjøpe 2 små herlige luer..bare klarte ikke å lavær!!..hehe<3<3

Absolutt [:D] er alt for nysjerrig til å klare å vente i 9 månder på å finne ut hva det er[;)]

hehe,så få som ikke vil vite [8D]

Skjønner det da,hehe men,litt artig å se de forskjellige grunnene,eller kan vel kanskje si de LIKE grunnene [8D]

Jeg bare MÅ vite[:D][:D][:D][:D][:D][:D] kan aldri tenke meg at jeg klarer ni mnd uten å vite [:D][:D][:D]

om jeg er gravid så nei egentlig ikke... vil vente til spenninga i november denne gang sist bare måtte jeg vite, men denne gang så vil jeg prøve å holde ut

ORIGINAL: lilly28

Jeg bare MÅ vite[:D][:D][:D][:D][:D][:D] kan aldri tenke meg at jeg klarer ni mnd uten å vite [:D][:D][:D]

Signerer denne jeg

Vi skal nok vite det. Gjorde det forrige gang og syntes det var helt supert. Desuten er vi ALT for nysgjerrige!  Jente eller gutt spiller jo ingen rolle, men allikevel er det alright å vite, syntes jeg...

Back
Topp