Vil dere vite kjønnet???

trampe80

Gift med forumet
JEg er jo ikke gravid enda da men...
Jeg og typen diskuterte dette, han vil ikke vite kjønnet, men det har jeg, mener at det er så mye annet å være spent på at det ikke gjør noe å vite hvilket kjønn det er!?!
Hvor sikkert er det egentlig når de ser det på UL??
Både niesa mi og lille søs var gutter før de ble født...[;)]

vi vet ikke.. venter i spenning[;)]
-utrolig nyskjerrige, så klart..
men nå er det bare å vente på fødselen, så får vi jo vite[:D]

Jeg trur ikke jeg vil vite, men jeg trur alikevel kanskje at jeg vil vite det når jeg ligger der på bodet å ser den lille inni der... Jeg vet ikke jeg kan ikke si det nå... HEHE jeg er jo så nyskjerrig at jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg rett og slett...

Nyskjerrig jeg....neiiiiiida!
Kommer aldri til å klare å la være å vite, om vi har mulighet til det da!
Såpass kjenne jeg meg selv [;)]

Tror jeg kommer til å være sprekkferdig av nyskjerrighet.
HAn har barn fra før og syns det var helt greit å ikke vite!
Det blir nok litt av en diskusjon nå den tid kommer hehe

vi vil vite det,iallefall jeg...er så spent alerde.så så fort vi kan vil jeg vite det.slik at vi kan begynne å planlegge,å male rommet til vår lille prins eller prinsesse.[:D]

Med 1 mann vil jeg ikke vite var så sikker på gutt alikevel ble gutt
2 mann fikk vite det ble gutt å gutt ble det.
3 mann er i magen enda ul mente jente får bare vente å se.

Vi klarte ikke holde oss, alt for nyskjerrige til å ikke vite [:D]

Vil ikke vite det. Vi har spart det høydepunktet til etter fødselen begge de andre gangene og gjør det nå også.

Er jo litt spesiellt med førstemann da, synes jeg.. [;)]
å ikke vite.. [:D]
men kansje vi vil vite det med neste barn?[8|]

Vi får vite det 7. november! [:D]

vet selvsagt ikke hvordan det blir når den tid kommer, men sånn jeg ser på det i dag vil jeg ikke vite på forhånd. Jeg synes det må være spennende å vente og se, og det skal jo ikke spille noen rolle hvilket kjønn det blir. Jeg har tenkt å male rommet lys gult allikevel, og nå har jeg både "fettere og kusine" til min fremtidige baby som vi kan arve fra også. Praktisk med svigerinner som får sine siste babyer rett før vi skal begynne å prøve!

Jeg vil vite det KUN hvis de er 100% sikker, tror jeg.. [8|]
Er jo morsomt å kunne ordne å kjøpe ting til babyen vi vet kjønnet på. Men må samtidig være sinnsykt spennende å bare gå å vente å lure kjempemasse![:D]

Men vil ikke vite hvis de sier de troor det er en gutt.

Når venninnen min var på ultralyd sa de det var en gutt, og hun gikk rundt å trodde det var det, men på en senere UL kunne de ikke finne tissemannen, og da måtte hun plutselig begynne å si hun i magen. Men alikavel var hun usikker. Det ble en jente. [;)]

jeg vil vite hva jeg får jeg, hvis det er mulig. Er jo så vanvittig utålmodig og nysgjerrig, så det er en selvfølge for meg.

Har bestemt meg allerede for at jeg skal få en gutt, og han skal hete Eirik!! Må bare le litt av dette, for vi snakker om Eirik allerede og har funnet ut at vi ikke kan få en jente, for da har vi ikke noe navn. Tror jeg blir overrasket hvis jeg får en jente, men samtidig må jeg jo først bli gravid for å tenke på alle disse tingene:-) (Ei jente erselvsagt like velkommen, ikke misforstå)

Klem, M

He he, samme her, men bare motsatt! Vi har mange aktuelle jente-navn, men bare tre aktuelle gutte-navn. Jeg ønsker meg en gutt av en eller annen grunn, men en jente er like velkommen[:D]
Jeg har lært endel av denne tiden som "prøver", og det er b.l.a at kjønnet overhodet ikke har noe å si.
En gutt= miniatyr av foreldrene sine:-) Jeg ser for meg en liten en, med mine øyne og mitt hår(grønne øyne og brunt hår) og "resten" likt sin far.
Og en jente= også en miniatyr av sine foreldre:-) Jeg ser for meg en liten jente, med min kjæres øyne og hår(blå øyne og blondt hår) og "resten" likt meg.

Men som sagt, kjønnet har ingenting å si. Vi blir glade for det vi en vakker dag får

Gubben vil ikke vite kjønnet, men jeg vil..... Hmm.. Må vel PRØVE å vente til fødselen;-) he he. Skal prøve for hans skyld.

[:D]

jeg er heller ikke gravid enda, men når den tid kommer, så tror jeg ikke at jeg vil vite kjønnet... det blir jo utrolig spennende å se når den lille kommer til verden.. Men om jeg klarer å la nysgjerrigheten vente til den dagne babyen kommer, det vet jeg ikke enda.. Den tid vil vise seg senere, men akkurat nå som jeg ikke er gravid er det lett å si at jeg ikke vil vite det [:)]

ville heller ikke vite det med førstemann,men denne gangen ville jeg vite det. vi får en gutt (nuss nuss)

Vi hadde vel nesten bestemt oss for å vite kjønnet da vi skulle på UL. Men da vi kom dit ombestemte vi oss. Så det blir en overrasskelse. Er jo litt av moroa da, og ikke vite hva man får. Så nå går vi bare og venter.

Back
Topp